استانی: سکوت نهادهای به اصطلاح حقوق بشری راه را برای افزایش جنایت در عربستان سعودی هموار می کند

[ad_1]

استانی: سکوت نهادهای به اصطلاح حقوق بشری راه را برای افزایش جنایت در عربستان سعودی هموار می کند

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه ای اعدام 81 مسلمان مظلوم از جمله نوجوانان شیعه در عربستان سعودی را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، علی اکبر ولایتی افزود: این اقدام و کشتار علنی بیش از پیش چهره حکومت سعودی را نشان خواهد داد و بی شک چنین جنایت ننگینی در تاریخ ثبت خواهد شد و عاملان و مدافعان آن علیرغم ادعای دفاع از حقوق بشر علیه آزادگان و جهان محکوم به فنا است و این اقدامات شرم آور گواه دیگری بر تبلیغات غیرواقعی و دروغین آنان خواهد بود.
در بخش دوم این بیانیه، ولایتی با توجه به سکوت جامعه جهانی و نهادهای به اصطلاح حقوق بشری در قبال این اقدام و دیگر جنایات و ظلم گسترده مردم مسلمان منطقه از جمله سوریه، فلسطین، لبنان، یمن و… ، افغانستان، عراق و غیره علیرغم همه این جنایات که با رهبری، حمایت و زمینه سازی استکبار و توطئه برای تضعیف کشورهای اسلامی منطقه و به رسمیت شناختن و به رسمیت شناختن مکرر برخی دولتمردان غربی از جمله آمریکا و کشورهای حامی مرتجع شکل می گیرد. در منطقه.” و تندروهایی مانند داعش در منطقه بودند و هستند، سکوت نهادهای بین المللی و به اصطلاح حقوق بشر، بنیان افزایش تهاجم، تجاوز. و جنایات از جمله قتل عام در عربستان سعودی باید به شدت محکوم شود.
در نهایت دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی این جنایت را محکوم کرد و خواستار اتحاد مسلمانان و جهان اسلام برای مقابله با این اقدامات غیرانسانی شد.
انتهای پیام/

خواندن  راهبردهای شانزده سازمان بازرسی در سال 1401

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *