راهبردهای شانزده سازمان بازرسی در سال 1401

[ad_1]

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در دیدار با معاونان، مدیران و بازرسان کل سازمان به تشریح راهکارهای سازمان بازرسی در سال جاری پرداخت.

به گزارش ایسنا، به نقل از سازمان بازرسی کل کشور، ذبیح اله هدیان در این نشست به تشریح سیاست ها و راهبردهای سازمان بازرسی کل کشور در سال «تولید; دانشبانیان با تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان، افتتاح اشتغال، به مزیت های این ماه مبارک اشاره کرد و در ادامه به تبیین اولویت های عدالت در سال 1401 – که اولین جلسه مشترک شورای عالی قضایی با دادگستری استان بود، پرداخت. شورا. رئیس قوه قضائیه با اشاره به سال جدید و اشاره به وظایف این سازمان در سال جدید، تاکید کرد: باید با وظایف سازمان بازرسی کل کشور برخورد جدی و انجام شود.

“نظارت بر حسن اجرای شعار سال”، “استفاده از تمام توان سازمان برای شناسایی گلوگاه های فساد”، “توجه به حقوق عمومی و رفع تصرفات و تجاوزات به رودخانه ها و دریاها با ورود به موقع”، “برگزاری منظم”. جلسات کارگروه “تولید بر اساس دانش و صیانت از نخبگان در مرکز و استان”، “توجه به مسائل مهم در بازرسی ها”، “ارائه راهکارهای دقیق، امکان پذیر و هشداردهنده”، نظارت بر تذکرات سازمان در بازرسی ها “ارزیابی اثربخشی گزارش ها”، هشدارها، “آسیب شناسی گزارش های خاص و راستی آزمایی آنها”، “گزارش های ارسالی را تا حصول نتیجه پیگیری کنید”، “توجه به نقاط قوت و توانایی های مدیران در بازرسی ها”، “تشویق همکاران با انگیزه، دلسوز و مستعد در سازمان بازرسی”، گسترش نظارت معاونین بر امور ذیربط در استان “، فراهم آوردن بستر الکترونیکی برای نظارت و نظارت بر راه اندازی سامانه های اجباری”، سما و منطقی‌سازی ستاد «و» تسریع در روند جذب نخبگان برای بازرسان، 16 اولویت سازمان بازرسی کل کشور در سال 1401 بود که خدام در جلسه امروز به تشریح و تشریح آنها پرداختند.

خواندن  فرم سفارش طراحی وبسایت و قالب سایت

رئیس سازمان بازرسی کل کشور خاطرنشان کرد: شناخت گلوگاه های فساد و بستن روزنه های فساد و کمک به دولت و دستگاه های اجرایی در این حوزه را باید یکی از اولویت های مهم این سازمان در سال 1401 به عنوان چشم بیدار نظام دانست. و یکی از دستگاه های ردیاب مهم است. بیشتر از همیشه دنبال کنید.

هداییان به نقش سازمان بازرسی کل کشور در احیای حقوق عامه اشاره کرد و گفت: صیانت از حقوق عامه باید مورد توجه نمایندگان مجلس و بازرسان قرار گیرد و در این زمینه مورد توجه قرار گیرد.

وی در این خصوص دستور اقدام به موقع و تذکر به موقع به بازرسان سازمان بازرسی کل کشور در صورت تعرض به سواحل، امامزاده ها، منابع طبیعی، اراضی دولتی و تغییر کاربری غیرمجاز را صادر کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به سخنان رئیس قوه قضائیه مبنی بر اجرای شعار سال و آن فرمان مقام معظم رهبری در مورد همه مسئولان، گفت: با توجه به اینکه این موضوع در حال انجام است، باید به این موضوع توجه شود. سال ها نظارت و مقابله با سنگسار و تاخیر در صدور مجوز شرکت های دانش بنیان.

یکی از اعضای شورای عالی قضایی با اشاره به لزوم اجرای قانون تسهیل در صدور پروانه کار گفت: دستگاه هایی که از صدور مجوز الکترونیکی خودداری می کنند باید با نظارت مستمر شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی شوند.

وی با تاکید بر اینکه با انقضای مهلت قانونی باید به اعمال قانون متوسل شد که صدور پروانه کار را تسهیل می کند، افزود: اگر مجوز الکترونیکی به طور مرتب و مستمر نظارت شود، بخشی از مشکل است. شرکت های تولیدی.” و به شرکت های دانش بنیان رسیدگی خواهد شد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به تشکیل کارگروه «حمایت از تولید دانش بنیان و حمایت از نخبگان» که اولین جلسه آن روز دوشنبه هفته جاری با حضور مسئولان در سازمان برگزار شد، خاطرنشان کرد. .تاکید مرکز و استان ها.

خواندن  لاغری رژیم لاغری سریع کتوژنیک در 15 روز!

وی ادامه داد: کارگروه مذکور در مرکز به ریاست معاون سیاسی و قضایی و دبیر دفتر سرمایه گذاری و حمایت از تولید ملی و در استان ها با حضور بازرس کل و دستگاه های اجرایی ذیصلاح با همکاری معاونت علمی آسیب شناسی و احصاء مشکلات به سوالات شرکت های دانش بنیان به گونه ای توجه کنید که خروجی اقدامات محسوس و محسوس باشد.

خدائیان به عنوان نکته بعدی توجه به موضوعات مهم در بازرسی ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید با شناسایی گلوگاه های فساد به طور جدی تلاش کنیم تا گلوگاه های فساد از بین برود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور آسیب شناسی طرح های اجرایی سازمان بازرسی را ضروری دانست و تصریح کرد: برنامه ریزی ها باید به گونه ای انجام شود که موضوعات مهم در اولویت و دستور کار قرار گیرد.

وی ارائه هشدارهای ابتکاری، امکان پذیر و مبتنی بر راه حل را از ضروریات کار بازرسی عنوان کرد و ادامه داد: هشدارهای سازمان بازرسی باید دقیق، جزئی، تخصصی، مستند، مستدل و مثال زدنی باشد و از بیان کلیات پرهیز شود.

این مقام عالی قضایی بر لزوم نظارت و اجرای تذکرات تاکید کرد و به معاونت ستاد و دفتر مدیریت عملکرد دستور داد تا تمامی اخطارهای سازمان بازرسی و اثربخشی و کارآمدی آنها را مورد ارزیابی قرار دهند.

هدیان با بیان این که رئیس محترم دادگستری باید گزارش های دستگاه های اجرایی را برای کارآمدتر شدن کار سازمان بازرسی مورد ارزیابی قرار داد، تصریح کرد: گزارش ها باید ساده و روان و با استدلال قوی باشد. نقل قول ها، دلایل و نتیجه گیری ها

وی به معاونت حقوقی سازمان بازرسی کل کشور دستور داد تا آسیب شناسی گزارش های اختصاصی سازمان بازرسی و میزان راستی آزمایی آنها را بررسی کند.

خواندن  خبری از آثار «دیگرگونه‌های» جشنواره تئاتر فجر

«رصد گزارش های ارسالی تا حصول نتیجه» یکی از اولویت های اساسی سازمان بازرسی در سال جاری است که رئیس این نهاد مهم نظارتی به آن اشاره کرد؛ دکتر خدائیان در این خصوص خاطرنشان کرد: گزارش ها باید در اسرع وقت ارسال شود و برای اثربخشی نظارت مستمر صورت گیرد و تنها به ارسال به مراجع قضایی اکتفا نشود.

وی با تاکید بر نقاط قوت و امکانات مدیر در حین بازرسی، خاطرنشان کرد: بازرسی باید نکات مثبت و منفی را در کنار هم در نظر بگیرد و در صورت مشاهده اثر و ابتکار مطلوب، سخت کوشی و دستان پاک مدیر، قطعاً باعث دلگرمی وی شود. برای پیوستن به گزارش

هداییان گفت: تشویق همکاران با انگیزه، دلسوز و با استعداد در سازمان بازرسی کل کشور مورد توجه قرار گیرد.

گسترش نظارت نمایندگان مجلس به امور مربوطه در استان از دیگر نکاتی است که رئیس سازمان بازرسی به آن اشاره کرد و خواستار اتخاذ تدابیر لازم در این زمینه شد.

هداییان خواستار فراهم شدن بستر لازم برای نظارت الکترونیکی و ارتباط با بانک های اطلاعاتی دستگاه های اجرایی و نظارت بر راه اندازی سامانه دستگاه شد و در این راستا وظایف دفتر فناوری و اطلاعات را تعریف کرد. و معاونت راهبردی

رئیس سازمان بازرسی کل کشور همچنین به کاهش و منطقی شدن کارکنان و انتقال نیروهای موثر به درجات و تسریع در روند جذب و جذب اشاره کرد.

هدیان در پایان ابراز امیدواری کرد با توجه به رهنمودهای رئیس کل دادگستری و برنامه ها و راهکارهای ارائه شده، سازمان بازرسی در سال 1401 در تحقق شعار سال و نظارت بر حسن انجام امور و اجرای صحیح قانون به خوبی عمل کند. مطابق اصل 174 قانون اساسی اسلام.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *