از اعمال قصاص قاتل تا تصویب قانون نظام ارزشیابی معلمان

[ad_1]

هفته گذشته قصاص قاتل شهید رنجبر، تصویب لایحه نظام رتبه بندی معلمان توسط شورای نگهبان، مژده دیوان عدالت اداری برای کارگران مشمول قانون کار و… از مهمترین اخبار حقوقی و قضایی این هفته بود.

به گزارش ایسنا، در این گزارش مهم ترین اخبار حقوقی و قضایی هفته گذشته را بررسی می کنیم.

قتل شهید رنجبر اعلام شد

از اعمال قصاص قاتل تا تصویب قانون نظام ارزشیابی معلمان

یک مقام عالی قضایی در استان فارس اظهار داشت: دادگاه پس از رسیدگی در دادسرا و صدور کیفرخواست و همچنین معرفی وکیل از سوی متهم و با رعایت مقررات آیین دادرسی کیفری، زمان رسیدگی را به شرح زیر تعیین کرد. قبل از. شنبه 14 اسفند) تنها یک ماه پس از قتل و شهادت شهید رنجبر، جلسه رسیدگی تشکیل شد و دادگاه شخصاً پس از اعلام ختم دادگاه، حکم قتل یک سرباز وظیفه را صادر کرد.

لایحه نظام رتبه بندی معلمان تصویب شد

از اعمال قصاص قاتل تا تصویب قانون نظام ارزشیابی معلمان

سخنگوی هیأت امنا در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «لایحه قانون نظام رتبه بندی معلمان» که در فازهای گذشته با مشکلات و ابهاماتی از سوی هیئت امنا مواجه بود، در جلسه امروز این شورا مورد بررسی قرار گرفت و مورد بررسی قرار نگرفت. یافت. خلاف موازین شرعی و قانون اساسی باشد. امیدوارم اعمال این قانون باعث ارتقای کیفیت آموزش در کشور و رفع دغدغه معلمان عزیز شود.

خواندن  انتصاب معاون توسعه مدیریت استاندار یزد با حکم وزیر کشور

خبر خوش برای دیوان عدالت اداری برای کارگران مشمول قانون کار

از اعمال قصاص قاتل تا تصویب قانون نظام ارزشیابی معلمان

با رأی هیأت اصلی دیوان عدالت اداری مقرر شد پرداخت عیدی کارگران مشمول قانون کار و شاغلین در دستگاه های اجرایی با رعایت ضوابط قانون کار و موافقت شورای عالی کار انجام شود. شورای عالی کارگری مصوب ۱۳۷۰/۶/۱۲.

سخنگوی دادگستری: اقدامات خوبی برای رصد تخلفات بورس انجام داده ایم

از اعمال قصاص قاتل تا تصویب قانون نظام ارزشیابی معلمان

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره بازار سرمایه و بورس گفت: سازمان بازرسی کل کشور از زمانی که بازار سرمایه مشکلاتی پیدا کرد وارد این موضوع شد. ضمن اینکه یک بار به مسئولان ذی صلاح تذکر دادیم و برای اعضای هیات مدیره بازار سرمایه پرونده هایی تشکیل شد و با توجه به تخلفات آنها به شورای عالی بورس ارجاع شد.

وی افزود: اتهامات جنایی در سازمان بازرسی مطرح شد و با اعضای هیات مدیره تماس گرفتیم و موضوع را به آنها ابلاغ کردیم و به مراجع قضایی ارسال شد. در مورد مراجع نیز پرونده به مراجع قضایی ارسال و به صدور رای بدوی منتهی شد و این روند همچنان ادامه دارد.

خواندن  اهمیت استراتژیک قفقاز جنوبی برای ایران

خدائیان در پاسخ به سوالی مبنی بر نظارت قوه قضائیه بر تخلفات فضای مجازی، گفت: موضوع فضای مجازی امروز در کنار فضای واقعی قرار دارد، یعنی مردم در فضای مجازی زندگی می کنند و شغل و شغل دارند، همانطور که فضای واقعی نیاز به نظارت دارد و در صورت وقوع جرم. اتفاق می افتد. «قابل ردیابی است، اگر جرایمی در فضای مجازی اتفاق بیفتد باید تحت پیگرد قانونی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه چندین پرونده کلاهبرداری و هتک حیثیت تشکیل شده است، گفت: در ماه های اخیر پرونده های زیادی از کلاهبرداری از طریق ارزهای رمزنگاری شده تشکیل شده است. بنابراین رسیدگی به این جرایم در دستور کار قوه قضائیه قرار دارد و از همه دست اندرکاران تقاضا داریم این حوزه را مدیریت کنند. البته حکمرانی به معنای محدودیت نیست و اگر خشونت و تهمت در فضای مجازی آموزش داده شود، امکان شناسایی آن وجود دارد.

10 برنامه حفاظت از منابع طبیعی دریای اژه را توضیح دهید

خواندن  محاسبه آنلاین کرایه حمل بار سامانه کرایه باربری ترابرنت

از اعمال قصاص قاتل تا تصویب قانون نظام ارزشیابی معلمان

رئیس کل دادگستری در نشست مشترک قوه قضائیه با وزارت جهاد کشاورزی، موضوعات و مقوله‌هایی را که کمیته مشترک دادگستری و وزارت جهاد کشاورزی می‌توانند اولویت‌بندی کنند و 10 دستور کار مشخص از جمله پیشگیری از مصادره منابع طبیعی و ملی را تشریح کرد. زمین در رفع معوقات پس از ساخت، «زمین کشاورزی»، «تغییر الگوی کشت و الگوی مصرف آب»، «انسداد گلوگاه ها و بسترهای فاسد در سطح زمین»، « اتخاذ تدابیر و راهکارهای لازم برای کاهش تعداد دعاوی علنی مرتبط به کالاهای طبیعی و اراضی ملی “، تعیین مرجع واحد ” برای صدور مجوز تغییر کاربری “، ” تعیین مصادیق تغییر کاربری و احداث اراضی کشاورزی. «و» بررسی اجرای تصمیمات نهایی اتخاذ شده در رابطه با احداث استحکامات غیرقانونی و رفع تصرفات».

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *