حمل و نقل ساز (3)

حمل و نقل ساز
حمل پیانو

• اگر تخته چرخ دار ندارید، فروشگاه های اجاره ی ابزار، می توانند به شما یکی از آنها را اجاره دهند. اگر قرار است پیانوی خود را از طریق پله ها بالا و پایین کنید، بهترین راه حل اجاره یک سطح شیب دار است. به عنوان مثال، انحراف ابزار از روی مجموعه ای از پله ها، می تواند به قسمت میانی ساز فشار وارد کند و به طور دائم چارچوب آن را منحرف کند. به عنوان مثال، اگر چهار حرکت دهنده دارید که کمک می کنند، وقتی پیانو به پله ها می رسد چه کسی رهبری را بر عهده می گیرد؟ به عنوان مثال، یک پیانوی گرند کنسرت می تواند به ارتفاع بیش از 108 اینچ و وزن آن 1000 پوند یا حتی بیشتر بسته به سازنده برسد. اگر در کامیونی که یک شبه در یک محیط مرطوب توقف می کند بارگیری شود، چوب می تواند بعداً تاب خورده و ترک بخورد. در صورتی که این پیانو از نوع فاقد چرخ باشد ولی پایه های آن قابل جدا کردن باشد، کارگران حمل بار به آسانی می توانند پایه ها را یک به یک جدا کرده و بدنه اصلی را با استفاده از کاور و لایه های پلاستیک (استرچ رپ) پوشانده و سپس از تسمه یا طناب جهت بستن و سفت کردن آنها استفاده می شود. ᠎Th is has be​en g᠎en erat​ed with the  he᠎lp  of G​SA C onte nt Gener ator D᠎em ov​er​sion.

خواندن  تعیین تعرفه پزشکان باید متناسب با سطح زندگی مردم باشد

۲- پاره شدن طناب و ملحفه و افتادن پیانو از دست کارگران و… ممکن است چندان مشکل به نظر نرسد، اما وقتی با یک آیتم سنگین، دست و پا گیر و ناخوشایند مانند پیانو سر و کار دارید، یک شلوار گشاد یا کفش نامناسب می تواند تفاوت عمده ای ایجاد کند. این یک کار تیمی است. قابل حمل در اینجا یک اصطلاح نسبی است زیرا حتی یک پیانوی اسپینت کوچک می تواند بیش از 400 پوند وزن داشته باشد. زیرا پایه های پیانو کمترین فاصله با زمین را دارند و با یک ضربه کوچک به شدت آسیب می بینند. گاهی یک سطح صاف و یا یک تخته چرخدار زیر پایه های پیانو قرار داده می شود تا حرکت دادن آن ساده تر انجام شود. گاهی یک سطح صاف و یا یک تخته چرخدار زیر پایههای پیانو قرار داده میشود تا حرکت دادن آن سادهتر انجام شود. درب را باز نگذارید – یک سواری ناهموار یا اشتباه می تواند به کلیدهای عاج ابزار آسیب برساند. حتما در نظر بگیرید که آیا پیانو از میان درب یا راه پله قادر به جابجایی است یا خیر . حتی اگر لازم شد لولاهای درب را خارج نمایید. Data was c᠎reat ed with the help of GSA  Content  G᠎ener ator Demover sion !

خواندن  نحوه برگزاری جلسات علنی این هفته مجلس و کمیسیون

انجام این کار پس از شروع بسیار سخت تر خواهد بود، به خصوص اگر مسیر شامل پله باشد. علاوه بر این، تمامی پیانوهای دیجیتال شامل ۸۸ کلید هستند و به این ترتیب، محدودیتی برای نواختن قطعات کلاسیک و آموزش پیانو بوجود نمیآورند. این هیولای پیانو دارای تعداد برجسته 156 کلید به جای 88 کلید معمولی است و توسط دانیل چاپیوسکی از لهستان ساخته شده است. هنوز قبل از حرکت حذف پاها یک پیانو بزرگ است. دانستن اینکه چه کاری را باید انجام دهید و چه کاری را نباید انجام دهید می تواند زمانی که یک آلت موسیقی بزرگ مانند پیانو را جابه جا می کنید بسیار مفید باشد. این سرویس مخصوص مشتریانی است که میخواهند لوازم زندگیشان را بین کشورها جابهجا کنند. دما و رطوبت فضا جدید را که می خواهید ساز را به آنجا منتقل نمایید حتما در نظر بگیرید چرا که ساز پیانو در اثر تغییرات دما و رطوبت محیط ممکن است آسیب ببیند و نیاز داشته باشد زود به زود کوک شود. حمل و جابجایی پیانو در هنگام باربری باید به صورتی انجام شود که کوچکترین خسارت جانبی مانند آسیب به بدنه، پایهها و یا کلیدهای آن وارد نشده و هیچ گونه خراش و یا ضربهای به آن نخورد.

خواندن  چگونه نمایش پودر بند کشی آجر نما چیست؟ آموزش کامل و جامع بندکشی آجر به موفقیت

یک تیم مجرب متشکل از چهار یا پنج جابجایی باید بتواند ابزار را با خیال راحت حمل کند. آیا سعی می کنید به اهرم وزن از ابزار در یک جهت و یا دیگر. جهت بسته بندی پیانو به صورت صحیح، یک تیم معتبر از تعدادی افراد نیرومند و خبره، لوازم با کیفیت ضروریست. چنان که مارلینگ در ژانویه 1908 طی گزارشی به سرادوارد گری، وضعیت برتری را ‘ بر طبق امتیازنامه’ به جهت بانک ملی بر می شمارد. اگر یک پیانوی عمودی دارید، شکل جمع و جور آن به شما کمک میکند که اجازه دهید آن را در بیشتر درها قرار دهید. برای اطمینان با یک پتو و نوار انها را کاور کنید. آیا پوشش پیانو در پتو بدون لغزش، تاشو لبه در زیر دستگاه و تامین امنیت آنها را با حرکت کابل برای حفاظت از پایان آن است. البته توجه کنید به دلیل سُر خوردن پتو و پارچه بر روی پیانو، ما استفاده از پلاستیک ضربه گیر را توصيه میکنم.

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *