تعیین تعرفه پزشکان باید متناسب با سطح زندگی مردم باشد

[ad_1]

ایسنا/ اصفهان یکی از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: اساساً سطح تعرفه های پزشکی متناسب با تورم در جامعه تعیین می شود، اما در مجموع تعرفه خدمات برای مردم با توجه به سطح زندگی آنها بالاست.

پروین صالحی در گفت وگو با ایسنا اخبار افزایش تعرفه ویزیت پزشکانوی بیان کرد: هنوز اخباری مبنی بر افزایش ویزیت پزشک به کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ارائه نشده است اما به طور کلی تعیین تعرفه های پزشکی در بخش خصوصی بر عهده نظام پزشکی است و هفته آینده بررسی خواهیم کرد. صحت این موضوع در کمیسیون بهداشت.

وی افزود: هرگونه افزایش تعرفه ها باید متناسب با توان افراد و مسائل زندگی آنها تنظیم شود و در این زمینه به گروه های مختلف فشاری وارد نشود. کمیسیون بهداشت اطلاعات جدیدی در این زمینه دریافت نکرده است.

نماینده مردم مبارکه در مجلس گفت: اصولاً سطح تعرفه های پزشکی متناسب با تورم موجود در جامعه تعیین می شود اما به طور کلی تعرفه خدمات با توجه به سطح معیشتی آنها بالاست و باید چنین تعرفه هایی تعیین شود. بر اساس تورم فعلی و استانداردهای زندگی.”

خواندن  نمونه نقشه ویلا کوچک انواع نقشه ویلا با متراژ کوچک بساز و بچین

صالحی افزود: تیم اقتصادی دولت باید با برنامه ریزی دقیق تورم را در جامعه بشکند و تا زمانی که تورم بالا باشد بسیاری از تصمیمات تحت الشعاع قرار می گیرد. راه حل اساسی مهار تورم و بهبود وضعیت اقتصادی کشور است. مسئولان باید وضعیت اقتصادی فعلی را بهبود بخشند و تلاش دولت برای مقابله با تورم است که امیدواریم با مشورت کارشناسان این مشکل برطرف شود.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به VPS)

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به ) از نظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *