نحوه برگزاری جلسات علنی این هفته مجلس و کمیسیون

[ad_1]

یکی از اعضای هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: جلسات این هفته مجلس شورای اسلامی به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی کوتاه شد و جلسات کمیسیون ها برگزار نشد.

مجتبی یوسفی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با تصمیم ریاست جمهوری مقرر شد جلسات علنی مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری از ساعت 7.45 الی 10:30 و محل تشکیل شود. جلسات علنی خواهد بود، اما با این تفاوت که نمایندگان در پایین با فاصله یک در وسط و در بالا، یعنی در جایگاه تماشاگران می نشینند.

وی تصریح کرد: ظرفیت تماشاگران 600 نفر است تا نمایندگان با فاصله از یکدیگر بنشینند و در این بین در تصمیمات دادگاه شرکت کنند و تقسیم نمایندگان در سه مکان مختلف خارج از مجلس مشکلاتی را ایجاد می کند. مجلس شورای اسلامی با استفاده از ظرفیت تریبون برای تماشاگران، می توان به پروتکل احترام گذاشت و جلسات دادگاه را برگزار کرد.

خواندن  ترکیب تیم‌های آل استار ۲۰۲۲ معرفی شدند

یکی از اعضای هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دستور کار هفته جاری مجلس امروز تعیین می شود، اما به دلیل تعطیلی به اکثر کارهای هفته گذشته از جمله حضور وزیر جهاد کشاورزی در مجلس رسیدگی نشده است. تهیه کالاهای اساسی و نهاده های دام.

یوسفی درباره جلسات کمیسیون ها گفت: با توجه به اینکه تعدادی از نمایندگان مبتلا به تاج هستند، جلسات کمیسیون ها تعطیل است و تشکیل نمی شود.

وی گفت: هفته گذشته حدود 128 نماینده مورد آزمایش قرار گرفتند که 47 نفر از آنها تاج داشتند. آزمایش جدیدی نداشتیم، شاید این هفته شماره جدیدی آلوده شده باشد، هنوز آمار جدیدی نداریم.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به VPS)

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به ) از نظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *