تعدادی از نمایندگان مجلس با تک تک وزیران اختلافات شخصی دارند

[ad_1]

ایسنا/ خراسان رضوی این نماینده مجلس گفت: آن دسته از نمایندگانی که نسبت به برخی وزرا بی انصافی می کنند و با آنها رفتار زشت می کنند، با آن وزرا اختلاف نظر شخصی دارند و هیچ دلیل منطقی پشت حرفه ای بودن آنها وجود ندارد.

جواد نیکوبین در گفت وگو با ایسنا، درباره اعتراض هایی که بسیاری از نمایندگان به وزرا دارند، اظهار کرد: اکنون زمان مناسبی برای بازسازی کابینه نیست. چون کابینه هنوز به آن نظمی که باید نرسیده است و حداقل باید 10 تا 15 ماه از عمر دولت بگذرد و با بودجه ای که این دولت در نظر گرفته یک سال دولت اداره شود، بنابراین تصمیم به تعمیر کابینه باید با ارزیابی وزرا ساخته شود.

وی با بیان اینکه در مجموع وزرای کابینه سیزدهم تاکنون عملکرد خوبی داشته اند، گفت: اما وزرا باید تلاش خود را تشدید کنند. پایان شش ماهه اول سال 1401 زمان مناسبی برای ارزیابی عملکرد اعضای کابینه خواهد بود.

خواندن  رزمندگان سپاه مرکز جاسوسی رژیم صهیونیستی را منهدم کردند

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی تصریح کرد: آن دسته از نمایندگانی که نسبت به برخی وزرا بی انصافی می کنند و با آنها عبارات زشت می کنند، با آن وزرا اختلاف نظر شخصی دارند و هیچ دلیل منطقی پشت حرفه ای بودن آنها وجود ندارد.

نیکوبین ادامه داد: در این لحظه حداقل به نظر من چیزی وجود ندارد که برای ما نمایندگان مجلس دلیلی برای فراخوان وزیر باشد. با وجود اینکه چند وزیر در سامانه استیضاح قرار گرفته اند اما هنوز بیانیه ای نرسیده است.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *