مشکل برخورد با مافیا یا عدم اصلاح نظام بانکی کجاست؟

[ad_1]

این فعال رسانه ای اصولگرا گفت: این دولت مانند دولت های گذشته می گفت با مافیا برخورد می کند اما چرا تاکنون این کار انجام نشده است؟ ضرورت اصلاح نظام بانکی مورد تاکید همه دولت ها بوده است که اهداف محقق نشده است. ?

بیژن مقدم در گفت وگو با ایسنا، درباره فعالیت احزاب و جریان های سیاسی در کشور و ارتباط آن ها با جامعه گفت: جریان های سیاسی در ارتباط با مردم ضعیف هستند. احزاب ایرانی افراد جامعه پایه نیستند و گروهی همفکر هستند که فعالیتشان فصلی هم است. مشکل مهمانی ها فعالیت فصلی آنهاست. آنها یا نمی دانند چگونه با مردم ارتباط برقرار کنند یا به هر دلیلی این ارتباط را نمی خواهند. احزاب بدنه مردمی ندارند و اعضای آن محدود هستند.

وی با اشاره به حضور بخشی از جریان اصولگرا در دستگاه اجرایی کشور تصریح کرد: این افراد تمام تلاش خود را برای تحقق وعده های خود و ایجاد کارنامه موفق به کار گرفته اند. رابطه آنها با مردم نیز بهترین است. رفتار رئیس جمهور و تک تک اعضای کابینه و وزرا در ارتباط بی تکلف و غیررسمی با مردم در گذشته رویایی بود. بخشی دیگر از اصولگرایان که رسانه دارند هم جنبه انتقادی دارند و هم جنبه تشویقی، اما رویکرد تشویقی آنها پر رنگتر است چرا که به هر حال دولت عمر طولانی ندارد و نقد دولت وقت بیشتری می گیرد.

خواندن  غبارروبی و عطرافشانی گلستان شهدای اصفهان

این فعال رسانه ای در پاسخ به این سوال که زمان مناسب برای انتقاد از دولت چه زمانی است؟ وی گفت: به نظر من دوره یک ساله دولت زمان مناسبی برای نقد عملکرد است. در عین حال، دولت اقدامات خوبی از جمله تهیه واکسن، آزادسازی سواحل و تسهیل صدور مجوز کسب و کار انجام داده است. قبلاً انتقاد می شد که چرا همه در دنیا واکسن می زنند، اما در ایران خبری از آن نیست، اما الان مردم التماس می کنند که بروید واکسن بزنید. این مصادیق نشان داده که وقتی دولت زیرساخت ها را فراهم کند و دستگاه ها را هماهنگ کند و عزم جدی داشته باشد، موفق می شود.

مقدم همچنین با بیان اینکه بعد از یک سال چند تا از وعده هایش را می توان از دولت پرسید؟ وی افزود: البته در برخی حوزه ها نه تنها این دولت، بلکه دولت های دیگر هم شعار دادند، اما موفق نشدند، بنابراین باید ریشه این عوامل را زدود. این دولت هم مثل دولت های گذشته می گفت با مافیا برخورد می کند اما چرا این کار انجام نشد؟ همه دولت ها این موضوع را مطرح کرده اند، اما چرا شکست خورده اند؟ اصلاح نظام بانکی از سوی همه دولت ها مطرح شده است، اما اکنون باید بررسی شود که چرا آن هدف محقق نشده است؟ چرا دولت های قبلی شکست خوردند؟ نخواست یا نتونست؟

خواندن  یخچال سوپرمارکت (مغازه) خرید به قیمت کارخانه معرفی بهترین مدل ها

وی در پایان گفت: معتقدم راه حلی برای این مشکلات وجود ندارد. تجربه این دولت نشان داده است که اگر زیرساخت ها و هماهنگی بین دستگاه ها و عزم جدی وجود داشته باشد، می توان اثر موفقی داشت.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *