لیست قیمت و فروش سردخانه میوه و سبزیجات (یخچال سردخانه میوه)

لیست قیمت و فروش سردخانه میوه و سبزیجات (یخچال سردخانه میوه)
سردخانه

کمپرسور: متراکم سازی گاز مبرد داخل سردخانه بر عهده این وسیله است. کندانسور می تواند در داخل یا خارج چیلر واقع شود، اما در نهایت گرمای دستگاه را به بیرون منتقل میکند. برانکارد را می توان برای انتقال هر چه راحت جسد به داخل کابین و یا برعکس، برای انتقال جسد از داخل سردخانه به بیرون استفاده کرد و در این صورت نیازی به برانکارد جداگانه نخواهد بود. به همین خاطر است که در طراحی سردخانهها لازم است محاسبات لازم برای انتخاب دقیق مشخصات هر دستگاه انجام گیرد. نکته ی دیگری که در تعیین قیمت سردخانه های میوه تأثیر می گذارد، مدت زمانی است، که برای گارانتی و خدمات پس از فروش آن در نظر گرفته شده است. در واقع تنوع این دستگاه های سرمایشی به دلیل سیکل های ترمودینامیکی است که روی آن ها اعمال می شوند. نحوه انجماد در این دستگاه ها به شکلی است که بدون ایجاد انباشتگی یا چسبیدن محصولات به یکدیگر و با کیفیت بالا میتوانند انواع محصولات مورد نظر را منجمد نمایید. نحوه کارکرد این سیستم های برودتی به شکلی است که مایعاتی مانند آب گرم را از یک سیستم تبرید که شامل ماده شیمیایی و جاذب حرارت است، مکش نموده و سپس دستگاه تبرید، گرما را به کندانسور منتقل میکند. ​Po᠎st was gen er᠎ated wi᠎th the  he᠎lp of G SA Con᠎tent Generator Demover᠎si on᠎!

خواندن  آمریکا آماده تامین کمک‌های امنیتی بیشتر برای اوکراین در صورت حمله روسیه است

عرضه خود را بهینه کرده و سود آوری را افزایش دهند.

مبرد هایی که برای دستگاه های سرمایشی استفاده میشوند، شامل دی اکسید کربن (R744)، هیدرو فلوروکربن( HFC) ، فلوروکربن (FC) یا هیدروکربن می باشند. نوع اول برای نگهداری مواد غذایی که نباید منجمد شوند، مانند شیر و انواع سبزیجات و لبنیات استفاده می شود. باغداران عرضه کنندگان لبنیات و مواد پروتئینی به راحتی میتوانند با استفاده از سردخانه مدیریت عرضه خود را بهینه کرده و سود آوری را افزایش دهند. کمپرسورهای مورد استفاده در کاربردهای صنعتی ممکن است از نوع پیچ، پیستون، گریز از مرکز یا روتاری باشند. بعضی از سردخانه ها وجود دارند، که می توانند هر دو محصول را در سالن هایی جداگانه انبار و نگه داری کنند، یکی از مهم ترین عملی که سردخانه ها انجام می دهند، جلوگیری از خراب شدن و آسیب دیدن محصولات می شوند، و می توانند علاوه براین که کیفیت آن ها را حفظ کرده، و آن ها را در مدت زمان های طولانی تازه نگه می دارند. چرا که احداث و تجهیز این نوع سردخانه ها، نیازمند سرمایه گذاری بیشتری بوده و عدم نظارت، مراقبت و عیب یابی بموقع در هر یک از بخش های سیستم، می تواند ضررهای مالی سنگینی را در پی داشته باشد. علاوه بر این، کمپرسور به عنوان پمپ عمل می کند تا مبرد را از طریق سیستم بسته حرکت دهد. ​Th᠎is ​data was gen᠎erat᠎ed ​by G​SA Conten᠎t  Generator DE​MO.

خواندن  بودجه «رتبه‌بندی» معلمان در ردیف «حقوق و مزایا» نیست

سیستم های چیلر از نظر اندازه و طرح بسیار گسترده هستند و به عنوان واحدهای کوچک، محلی یا قابل حمل برای کاربردهای کوچک یا بزرگ در نظر گرفته می شوند. این دستگاه انواع مختلفی دارد که از جمله آنها میتوان به نوع صنعتی و آبی اشاره کرد. چیلرهای آبی که معمولاً برای خنک سازی محصولات و ماشین آلات استفاده می شوند، برای بسیاری از کاربردهای مختلف از جمله قالب گیری تزریقی، برش ابزار و قالب، مواد غذایی و آشامیدنی، مواد شیمیایی، لیزر، ابزارآلات، نیمه رساناها و موارد دیگر استفاده می شوند. همچنین بهترین شرکت برای انجام چنین کاری، شرکتی است که از تیم فنی و اجرایی مجرب برخوردار بوده و امکان تامین قطعات و تجهیزات از بهترین برندها را دارا می باشد. آیا می دانید بهترین متریال برای پوشش سردخانه چیست؟ همچنین برای نگهداری گوشت تازه نیز باید از سردخانه بالای صفر استفاده نمود. بسته به کاربردی که سردخانه مورد نظر دارد و همچنین ابعاد و اندازه این کابین، نصب آنها ممکن است از چند روز تا چند ماه به طول بیانجامد. فرآیند تبلور یخ در این دستگاه سرمایشی بین 30 تا 25 درجه فارنهایت یا 1 تا 4 درجه سانتیگراد انجام می شود. هیچ فرآیند صنعتی، دستگاهی یا موتوری 100٪ کارآمد نیست و گرما متداول ترین محصول جانبی ناکارآمد است.

خواندن  کر درایر چیست ؟

حذف متغیرهای دما و فشار، روند تولید و بهینه سازی فرآیند را ساده می کند و از کیفیت بالای محصول اطمینان حاصل می شود. افزایش سر و صدای سیستم: در اینصورت، باید قطعه ای که تولید صدای زیاد می کند، مورد بررسی و عیب یابی قرار بگیرد. در نوع بزرگ این دستگاها که معمولا برای انبارهای ذخیره مواد غذایی در حجم بسیار زیاد و انبوه مورد استفاده قرار میگیرد. به عبارت دیگر دیوار مقاوم وقابل شستشو وغیر قابل نفوذ برای موجودات موذی باشد. ۴ ـ ۶ ـ داشتن فاصله کافی از مراکز و واحدهایی که به نحوی موجب آلودگی هوا و محیط میشوند طبق ضوابط مراجع صلاحیتدار مربوطه . کندانسور از یک مولد حرارتی مانند هوا یا آب برای تبدیل بخار استفاده می کند. شناخت و کاربرد این صنعت برای نگهداری مواد غذایی مختلف برای تمام کسانی که به نحوی با بهداشت و تولید غذا در ارتباط می باشند امری است ضروری ، که باید به آن بهای زیادی داده شود و برای رسیدن به این هدف می بایست کلیه سردخانه های نگهداری مواد غذایی با استانداردهای مربوطه تطبیق داده شوند. یکی از شناخته شده ترین سیستم های سرمایشی سردخانه است که مکانی برای تولید سرما می باشد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد فن سردخانه صنعتی بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *