مطالعه شیر برقی چیست؟ (13) وبلاگ

شیر برقی چیست؟
شیر برقی, شیر برقی کستل

1. اگر شیر برقی برای نصب در لوله طراحی شده باشد برای پیشگیری از نشت باید رو به بالا نصب شود . شیر برقی کستل در هشت مدل مختلف طراحی می گردد؛ شیر برقی بسته دما بالا یکی از انواع شیرهای برقی کستل است. شیر برقی آبیاری قطره ای، یکی از انواع ابزارهای کشاورزی است که با اعمال ولتاژ و فرمان برق کار میکند. جدای از محصولات لیست شده گروه فروش و پشتیبانی آی ناین با مجموعه برند های معتبر و با کیفیت دیگری نیز طرف قرار داد است که توصیه می شود با تماس و مشاوره رایگان کارشناسان مجرب فروش، راهنمایی لازم جهت محصولی که بدان نیاز دارید را دریافت نموده و بیش از آنچه که نیاز است هزینه نکنید! بررسی کنید. توصیه می شود قبل از نصب شیر برقی لوله ها را کاملاً شست و شو دهید. توصیه می شود شیر را در محیط خشک که تهویه مناسبی دارد نصب کنید.

در ده مدل به نام های مختلف زیر می باشد.

تنها در زمانی که شیر و بوبین را به درستی نصب کرده اید برق را متصل کنید. همیشه سیم اتصال به زمین را وصل کنید. شیر برقی سیم پیچی است که در اطراف یک هسته آهنی پیچیده شده و زمانیکه جریان الکتریسته از آن عبور می کند، میدان مغناطیسی تولید کرده و باعث حرکت خطی هسته میگردد. برای جدا کردن بخش های مختلف سیم باید از کاغذ و عایق استفاده کرد. انواع شیر برقی در ده مدل به نام های مختلف زیر می باشد. این کار باعث می شود که خطر جمع شدن خاک و کثیفی در شیر کاهش یابد. وجود ناخالصی و کثیفی لوله ها یکی از دلایل اصلی بد عمل کردن شیر برقی ها می باشد. 1. شیر برقی به دلیل وجود گرد و خاک و کثیفی مسدود شده است. این عیب به دلیل نفوذ گرد و خاک و ناخالصی ها به پورت های ورودی و خروجی شیر برقی است. از کابل گرد استفاده کنید و ترمینال های شماره 1 و 2 را به منبع تغذیه متصل کنید. این مشکل با باز کردن لوله ها و شست و شوی کامل قابل حل است اما همیشه از ورود گرد و خاک به سیستم جلوگیری کنید.  Post has be​en c​re ated by GSA C on​te​nt Genera to r  DE​MO.

خواندن  نحوه چاپ لیبل ارزان قیمت (20)

جنس دیافرگم نقش مهمی در محل استفاده شیر ها دارد.

از بار و فشار غیر ضروری بر روی سیستم جلوگیری کنید. یک میله کوتاه مانند یک افزونه که بهعنوان یک بازو در بدنه جا گرفته که میتوانید در تصویر مشاهده کنید. این شیر برقی ها دارای کاربردهای مانند : تحمل فشار هوا ، تعداد دهانه ، سایزها و سرعت عمل کرد را دارد. شیر برقی های شرکت کویر الکترونیک البرز دارای کیفیت بسیار بالا و کارایی بسیار عالی می باشند.این شیر برقی ها در سایز های مختلف با بدنه ای از جنس برنج و بوبین های 12-24-36-48 ولت موجود می باشند.سیم پیچ بوبین استفاده شده در این شیر برقی ها از جنس مس بوده و این موضوع سبب افزایش عمر و عملکرد بهتر بوبین می شود.قطعات مکانیکی متحرک داخل شیر برقی بر خلاف شیر برقی های موجود در بازار از جنس استیل ضد زنگ می باشد که این امر سبب عمر طولانی قطعات متحرک داخلی می گردد.این شیر برقی ها از نوع دیافراگمی بوده و قابلیت تحمل فشار تا 10 بار را دارا می باشند. جنس دیافرگم نقش مهمی در محل استفاده شیر ها دارد. اما مراقب باشد که مهره را بیش از حد سفت نکنید زیرا احتمال آسیب به بوین وجود دارد.

خواندن  مام رولی و استیکی، انواع اسپری بدن (2)

به طور کلی به دلیل بالا بودن سیستم ایمنی این نوع شیر برقی، از آن در پروژه های زیادی استفاده می کنند زیرا این شیر به بهترین شکل می تواند نقش کنترلی خود را در جریانات مختلف ایفا نماید. زیرا شیر برقی ها در طول مدت استفاده داغ می شوند و برای اینکه خنک شوند باید پیرامون شیر برقی فضای کافی وجود داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که مدار تحت فشار نبوده و سیستم خاموش باشد و همچنین پس از خاموش کردن اجازه دهید که سیستم خنک شود. قبل از اینکه شروع به نصب شیر برقی آب کنید حتماً دفترچه راهنما و دستورالعمل های ایمنی با توجه به برند و نوع شیر برقی را مطالعه نمایید تا از اینکه شیر برقی خریداری شده متناسب با کار و نیاز شما بوده و برای ایمنی سیستم خطر آفرین نمی باشد اطمینان حاصل نمایید. برای اطمینان از اینکه بوبین را به طور صحیح نصب کرده اید به کاتالوگ شیر برقی مراجعه نمایید. بهترین موقعیت نصب برای شیر برقی به این صورت است که بوبین شیر برقی کاملاً به سمت بالا باشد و یک زاویه 90 درجه ای مانند شکل زیر ایجاد کند. پس از نصب شیر اگر شیر برقی به درستی عمل نکرد در بیشتر موارد این عیوب قابل رفع هستند.

خواندن  ادامه ماجرای قاچاق طلای سرخ ایران...

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از لیست شیر برقی کستل ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *