رئیس جمهور: مرگ حتی یک نفر به خاطر تاج بزرگ است

[ad_1]

رئیس جمهور بر لزوم اعمال دقیق تر اقدامات بهداشتی و اعمال کنترل های هوشمند به منظور مقابله با روند رو به رشد اپیدمی کرونا تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، با احترام به تلاش‌های همه دستگاه‌ها و کادر درمانی در سراسر کشور برای مبارزه با این بیماری، اظهار کرد: اگرچه وضعیت بیماری کرونا خیلی زودتر از موعد بهتر شده است. اما همین تعداد موارد و مرگ و میر بسیار زیاد است و باید تدابیر عاجل برای رفع آن اتخاذ شود.

رئیس جمهور شهروندان را به رعایت کامل نکات بهداشتی و پرهیز از تشکیل اجتماعات فراخواند و خطاب به مسئولان تاکید کرد: کسانی که برای مردم هستند، گفت: مرگ حتی یک نفر به خاطر تاج زیاد است و نباید اتفاق بیفتد. بهانه‌هایی مانند افزایش تعداد قربانیان به 700 نفر در گذشته هرگز نباید منجر به عادی شدن همه‌گیری شود.

خواندن  گروسی: زمان بحرانی است/ می توان به نتیجه ای رسید که برای همه مثبت باشد

رئیسی در ادامه سخنان خود با توجه به رعایت تشریفات در حوزه اصناف و حمل و نقل و در عین حال بر لزوم نظارت دقیق و دقیق بر رویه های بهداشتی در این بخش، گفت: وزارت راه و سایر دستگاه های مرتبط مانند به عنوان شهرداری ها پروازها، مترو و سایر وسایل حمل و نقل عمومی را به طور جدی دنبال می کنند.

وی با اشاره به افزایش روزافزون ابتلای کودکان به نوع جدید بیماری عروق کرونر گفت: نباید اجازه دهیم با بی توجهی به اصول بهداشتی جان مردم به ویژه کودکان به خطر بیفتد.

رئیسی در بخش دوم سخنان خود به اعتبار مصوبات و تصمیمات قبلی ستاد ملی مبارزه با تاج و تخت اشاره کرد و خاطرنشان کرد: تا زمان به روز رسانی آیین نامه رنگ های تاج، تصمیمات قبلی ستاد ملی تاج و تخت به قوت خود باقی است. و ستاد استانی باید مراقب باشد وضعیت برای مدیریت اپیدمی تاج و اعمال محدودیت های احتمالی برای مدارس و دانشگاه ها است.

خواندن  100 مدل لباس خواب زنانه شیک و جدید دلبرانه

رئیسی در پایان بر لزوم رعایت دقیق رویه‌های بهداشتی تاکید کرد و افزود: در کنار رعایت رویه‌ها، باید کنترل‌های هوشمند نیز به‌طور کامل اعمال شود تا به میزان قابل توجهی از فراوانی و بروز بیماری‌های قلبی کاسته شود.

در این جلسه مقرر شد یک هفته دیگر مهدکودک ها تعطیل و یک هفته دیگر برای مادران شاغلی که دارای فرزند کوچک هستند کار از راه دور ادامه یابد.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به VPS)

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به ) از نظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *