سایت گلاس ­های کستل چه کاربرد هایی

سایت گلاس ­های کستل چه کاربرد هایی دارند؟

دارای بدنه و سر جوشی TIG در یک ساختار یکپارچه هستند. سایت گلاس از تجهیزاتی است که کاربرد آن در ساختار سیستم های برودتی بسیار مفید می باشد. از برندهای معروف سایت گلاس میتوان به دو برند سایت گلاس دانفوس و سایت گلاس کستل اشاره کرد. این دو برند از تولید کنندگان قطعات و لوازم برودتی هستند و در بازار جهانی از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. شرکت GMC ایتالیا نیز همچون شرکت کستل از رقبای تولید کننده قطعات برودتی در این کشور بوده و دارای دو نوع سایت گلاس می باشد. یکی از دلایل محبوبیت این برند، کیفیت بالا و مقرون به صرفه بودن این قطعات است.

که لبه آن به صفحه داخلی چسبیده و مانع از ورود کثیفی ها به لوله خروجی در حین کار می شود. نحوه کار پوسته کر به این صورت است که ابتدا مبرد از یک رینگ بزرگ که بین بلوک و صفحه داخلی فیلترتعبیه شده برای گرفتن مواد خارجی عبور کرده و سپس از تورهای شبکه ای که بر روی بلوک ها قرار دارد، می گذرد. تمیزی قسمت داخلی بدنه پوسته کر از ویژگی های فیلترهای کستل است، که تضمین می شود. باید توجه داشت که فیلتر درایر را قبل از رسیدن به حد افت فشار مجاز سیستم باید تعویض نمود.

خواندن  لیست قیمت و خرید بهترین برندهای موتور سردخانه

از ویژگی های کر درایر کستل می توان به موارد زیر اشاره نمود. یک. مشخص کردن میزان نفوذ رطوبت به سیستم با تغییر رنگی که توسط نشانگری که در وسط سایت گلس قرار دارد. یک. مشخص کردن قیمت سایت گلاس کستل میزان نفوذ رطوبت به سیستم با تغییر رنگی که توسط نشانگری که در وسط سایت گلس قرار دارد. این پوسته در مسیر بازگشت سیال و نصب می شود و نصب آن نیز به صورت عمودی می باشد. پوسته کر درایر چیست و چه کاربردی دارد؟ در ان مقاله قصد داریم به معرفی پوسته کر درایر پرداخته و ویژگی های آن را مورد تحلیل و بررسی قرار دهیم.

اما سوال اینجاست که چرا پوسته به صورت عمودی نصب می شود؟ اما پوسته کر کستل چیست؟ روغن کمپرسور در صورت سالم بودن، شفاف است و رنگ آن روشن متمایل به قهوه ای ست اما در صورت تیره بودن رنگ روغن کارتل کمپرسور، باید تعویض شود. در صورتی که رنگ روغن تیره باشد پس روغن ناسالم است و باید تعویض شود. اگر رطوبت در سیستم وجود داشته باشد با تغییر رنگ نشان دهنده رطوبت که در وسط سایت گلاس نصب می شود، مشخص می شود. جهت بررسی داخل سیستم، گرفتگی های صافی ها و فیلتر ها، سطح مایع مبرد، حرکت سیال، رنگ و میزان شفافیت سیال و نیز رطوبت موجود در سیستم از سایت گلاس ها استفاده می شود.  Art icle was gener ated ​by GSA C on​te nt Generator  DEMO!

خواندن  چگونه ورق اکسین اهواز بدست آوریم

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *