سایت گلاس کستل چیست

قیمت سایت گلاس کستل – مقالات مهاجرت

در بعضا وبسایت گلاس ها از rotor یا این که پروانه به کارگیری می گردد که امداد به تشخیص جهت جریان سیال و شدت آن می نماید. در این تیپ به دلیل حالتیکه در ورودی می­باشد یک جت از سیال تشکیل می­شود که باعث شده حرکت، شفافیت، رنگ و شرایط سیال به خوبی قابل رویت باشد. در مدل Ball Flow Indicator، نشانگر به صورت یک توپ می­باشد که در هنگامیکه سیال برقرار است به صورت معلق در وسط قابل رویت می­باشد. در یک نوع تقسیم بندی می­توان سایت گلاس­های قابل نصب روی خطوط را به دو دسته کلی تمام دید (دید 360 درجه دور تا دور- 360 View Flow Indicator) و دید از درون شاخص جریان تقسیم بندی کرد.

بیشتر سایت گلاس ها رطوبت داخل سیستم را نیز نشان میدهند . در صورت وجود حباب یعنی بجای مایع سابکول شده، مخلوط گاز و مایع در خط وجود دارد که نشان دهنده ایراد در سیکل می باشد. در حالتی که مبرد حباب دارااست و کف آلود شد این نیز نشان دهنده ایراد در سیستم میباشد. اگر وکیوم ناقص باشد سبب ورود رطوبت به داخل سیستم میشود و همچنین تبدیل ماده مبرد به حالت کف آلود سفید و حباب دار نشان دهنده وجود مشکل در سیستم است. نشانگر فینجر فلو ایندیکاتور در جهت حرکت جریان تغییر ایجاد کرد و باعث نشان دادن رنگ سیال در هنگام حرکت آن می شود.

خواندن  سپهبد صفوی: حضور مردم شورش های دشمن را خنثی کرد

سایت گلاس وسیله ای برای نشان دادن مقدار مبرد و نشان دادن میزان رطوبت درون سیستم است. دیگر نشان دادن ماده مبرد به شکل ستون جامدی ازمایع و نمایش دادن مایع به شکل کف آلود سفید و حباب دار در صورت وجود مقدار کمی از مایع. اگر مقدار مایع مبرد عبوری کم باشد، مبرد به شکل کف آلود و سایت گلاس کستل حباب دار رویت می شود و اگر در سیستم تبرید رطوبت نفوذ کند، سایت گلس با تغییر رنگ در نشانه گری که در وسط آن تعبیه شده به اوپراتور اخطار می هد. سایت گلاس کستل دارای جنس برنجی بوده و جنس کلاهک رینگ آن پلی استرالاستومر است.

شاخص تشخیص رطوبت سایت گلاس کستل ساخت کجاست جوشی SGI22S از حالت بدون رطوبت که سبز رنگ است به رنگ زرد تغییر می کند که حداقل غلظت آن در دمای دمای ۲۵ و ۴۳ درجه سانتی گراد ۳۰۰ و ۵۰۰ پی پی ام گزارش شده است. اگر روغن داخل سیستم را که از شیشه سایت گلاس درصورت تمیزی کاملا دیده میشود ببینیم باید بی رنگ بوده ویا اگر رنگ روغن روشن متمایل به قهوه ای باشد روغن سالم و اگر رنگ آن تیره باشد روغن باید تعویض گردد. سایت گلاس را باید در مسیر مایع تعبیه کرد به طوری که قبل از شیر انبساط بوده (اکسپنشن ولو) و بعد از هر وسیله جانبی در خط مایع، باشد.  This content has been w​ritten by GSA Con tent᠎ Gen erator D emover᠎sion .

خواندن  یاوری: سپاهان جای ترسوها نیست/ شاید تقویت کادر فنی به نویدکیا کمک کند

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *