آقای مجتبی تهرانی به کلیبافا چه تذکر داد؟

[ad_1]

ماجرای تصاویر همسر، دختر و داماد محمد باکر کالیباف که با ویلچر از ترکیه در حال بازگشت به کشور بودند، از دیروز مورد انتقاد رئیس مجلس قرار گرفت و احتمالا این حملات ادامه خواهد داشت. چند روز دیگر روزهای بیشتر، و سپس مانند بسیاری از سوالات دیگر، بگذارید بزرگ و کوچک فراموش شود.

اما نکاتی در این ماجرا وجود دارد که پسر آقای کلیباف از یک سو آن را «اشتباهی نابخشودنی» خوانده و از سوی دیگر برخی آن را تکذیب کرده‌اند که شاید به تحلیل دقیق‌تر این گونه داستان‌ها کمک کند:

1. محمد بیکر کلیباف احتمالا یا بدشانس است یا برنامه واقعی برای “کتک زدن” او دارد زیرا بعید است خانواده های دیگر مسئولان به چنین سفرهایی نروند و فقط همسر و فرزندان رئیس مجلس به این سفر بروند. بوقلمون. پس نه شخصی که این تصاویر را منتشر کرده امامزاده است و نه کلیباف که زن و بچه اش رفته اند، ترکیه خیلی مقصر است، اما به هر حال اگر توطئه ای برای تخریب کلیباف بوده است، خانواده گویندگان بهترین بهانه را به دست آورده اند. مخالفان

خواندن  فناوری‌های جدید در جام جهانی قطر 2022

2. اینکه علیرغم شعارهای حمایت از تولید ملی و مدیریت جهادی و لزوم توجه به نود و شش درصد زنان و کودکان، کلیباف به ترکیه رفته و مایحتاج خود را از آنجا خریداری می کند، چندان عجیب نیست و منحصر به فرد نیست. کالیباف. . در همان فهرستی که در سال 96 در کاغذ A4 منتشر کرد، رئیس مجلس نه ردی از تولید داخلی داشت و نه دارایی و نقدینگی او اساساً معادل نود و شش درصد آن زمان بود. شما هیچ سرنخی از پراید و سمند در آن لیست نمی بینید. مزدا مدل 87 و پاترول مدل 71 به همراه خانه های 330 و 180 متری و مجموع نقدینگی حدود 37 میلیون تومان از محصولات ژاپنی این لیست هستند. این تولیدات ملی کجاست و نود و شش درصد کجا چنین دارایی و نقدینگی دارند؟ در حالی که کلیباف حداقل این لیست را منتشر کرد. دیگران هم همین کار را نکردند.

آقای مجتبی تهرانی به کلیبافا چه تذکر داد؟

3. اینکه بگوییم گناه زن و بچه نباید روی فرش نوشته شود، حرف کامل نیست. وقتی مردم همه جوانب زندگی خود را تحت تصمیماتی مثل آقای کلیباف می بینند، چرا به خود حق نمی دهند در مورد زن و فرزندشان صحبت کنند؟ در حالی که مقامات دولتی و خانواده های آنها زیر ذره بین رسانه ها و افراد در سراسر جهان هستند و علاوه بر این، فرزندان مقصر والدین خود نیستند، خداوند در آیه 28 سوره انفال هشدار نمی دهد: و بدانید که آنها مال شما و فرزندان شما وسیله وسوسه هستند و برای کسانی که در امتحان موفق شوند، پاداش بزرگی از جانب خداوند است. همچنین اگر خانواده های مسئولان با آنها کاری نداشتند، قانون اساسی و عرفی تاکیدی بر لزوم اعلام اموال مسئولان و خانواده های آنها قبل و بعد از قبول مسئولیت نداشته اند، بلکه گفته اند که این فقط اموال مسئولان است و خانوادهی آنها. مسئولان باید مورد بازجویی قرار گیرند اینکه بگوییم بچه های مسئولین چه کردند که پدرشان مسئول است خیلی قابل قبول نیست. وقتی همین فرزندان کارگزاران به دلیل قدرت اراده عمومی که به پدرشان داده می شود، از مزایای بیشتر و بهتری نسبت به دیگران برخوردار شوند، باید ملاحظات و مشکلاتی را نیز تحمل کنند. مگر اینکه بگویند تمام هزینه هایی که از بدو تولد به خاطر موقعیت پدر و فرصت هایی که به دست آورده ایم به قیمت روز به خزانه برمی گردانیم تا آزادانه زندگی کنیم. کاش یکی بتونه بسم الله همه این فرصت ها و هزینه ها رو جبران کنه.

خواندن  درباره ی لیبل حرارتی و نحوه چاپ آن (23)

4. خواه ناخواه رئیس جمهوری اسلامی و اطرافیانش هر کاری بکنند بر اساس اصل نظام نوشته شده است و نظام در کشور ما مجری اوامر اسلام شناخته می شود. بنابراین خطا، جنایت، تخلف و هرگونه اقدام بی ارزشی افراد نظام و اطرافیان، مستقیماً به دین ضربه می زند. به همین دلیل است که مرحوم آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی وقتی از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان عالم عامل الهی معرفی شد، به کلیبافه فرمودند: «در نظر داشته باشید که شما هم مسئول ایمان مردم هستید» و البته این هشدار خطاب به همه مسئولان بود. جمهوری اسلامی است. آنها مسئول ایمان مردم هستند و نباید هیچ آسیبی به ایمان وارد کنند.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *