داستان یک قاچاقچی که یک شرکت ساختمانی با سابقه می خواند

[ad_1]

رئیس هیئت مدیره خانه صنعتگران ایران به تشریح تصمیم سازمان زندان های دولت درباره قاچاق سوخت توسط یک شرکت ساختمانی در شیراز پرداخت.

به گزارش ایسنا، به نقل از خانه صنعتگران ایران، سیدمحمد موسوی گفت: کویرزر یک شرکت ساختمانی را که بیش از 90 سال از فعالیتش می گذرد و هزاران کیلومتر جاده، راه آهن و فرودگاه های زیادی در کشور ساخته است، اشتباه خوانده و زمزمه می کند. بسته شدن.” و مربی سرمایه گذاری داخلی او.

وی با اشاره به اینکه تخلفی به نام قانون صورت گرفته است، تاکید کرد: سازمان تعزیرات حکومتی پس از تشکیل پرونده قاچاق برای یک شرکت ساختمانی (توانا)، شرکت قاچاق گازوئیل را 15.7 میلیارد تومان متهم و جریمه نقدی دریافت کرد.

به گفته موسوی، مردادماه سال گذشته با حضور اعضای نیروی انتظامی و نفت فارس در کارگاه مرکزی این شرکت، کلیه گازوئیل های موجود (علاوه بر 500 هزار لیتر) مصرفی در پروژه های عمرانی موسوم به قاچاق سوخت، بارگیری و تخلیه از کارگاه. در رابطه با ذخیره سازی سوخت (با عنوان قاچاق سوخت) تهیه و به اداره کل تعزیرات حکومتی شیراز ارسال شد.

خواندن  مکانیک شکل دهی ورق های فلزی

رئیس هیئت مدیره خانه صنعتگران ایران افزود: این شرکت دارای بیش از 20 دستگاه خودروی سنگین برای حمل و نقل، سیستم های مکانیکی و حمل و نقل است و همچنین می تواند به ضوابط سازمان برنامه و بودجه نگاهی داشته باشد و بیش از بیش از آن از آن استفاده کند. سه برابر بیشتر از اجاره پولاکو؛ یعنی برای حدود 84 دستگاه، میزان سوخت اعلام شده جوابگوی 40 روز کاری شرکت مربوطه نیست.

موسوی به نامه شرکت ملی گاز به این واحد ساختمانی اشاره کرد که برای آن رسما اعلام شد با توجه به قطعی گاز از سوخت جایگزین یعنی گازوئیل استفاده می کند و با پیش بینی قطعی گاز برای ذخیره آن برای آینده. .

وی با بیان اینکه تمامی سوخت گازوئیل این شرکت خارج از شبکه قانونی تامین نمی شود خاطرنشان کرد: با محکومیت این کارآفرین با سابقه مجازات و اتهام قاچاق، زمینه خروج سرمایه گذاران و سرمایه ها از کشور فراهم شد.

خواندن  رسیدگی به پرونده پایگاه خبری صراط نیوز در دادگاه مطبوعات

رئیس هیئت مدیره خانه صنعتگران ایران تاکید کرد: در شرایطی که تاکید بر ایجاد اشتغال برای اشتغال است، نباید شرایط بیکاری کارگران و کارمندان و فرار سرمایه گذاران و سرمایه ها را فراهم کنیم.

موسوی با تاکید بر اینکه عدم رسیدگی باعث تضعیف نگاه قانون شده است، از مسئولان خواست تا مجدداً به این موضوع توجه کنند که این شرکت که سابقه ظلم و مجازات دارد از آینده فعالیت خود در حال حاضر دلسرد شده است. وضعیت.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *