سند کاداستر برای 64 درصد اراضی و املاک روستایی صادر شد

[ad_1]

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: برای 64 درصد اراضی و املاک روستایی سند کاداستر مالکیت به ثبت رسیده است.

به گزارش ایسنا، حسن بابایی در شانزدهمین جلسه شورای تحول و تعالی سازمان اظهار کرد: فعالیت مستمر قرارگاه ملی اراضی کشاورزی و اصلاحات قانون به منظور جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی و ایجاد فنی مناسب به تصویب رسید. و قطعات اقتصادی 13 اسفند 1386 می تواند گام موثری در مستندسازی زمین های کشاورزی باشد.

وی با بیان اینکه بیش از دو میلیون واحد روستایی فاقد سند هستند، گفت: با تجمیع مالکیت در مناطق شهری و روستایی در صورت وقوع حوادث قهری می توان از بسیاری از خطرات جلوگیری کرد.

بابایی تعامل میان مدیران کل املاک استان و ثبت اسناد و مدیران بنیاد مسکن را در صدور اسناد تحدید حدود املاک روستایی موثر دانست و گفت: با حریم این اراضی مشکلات زیادی ایجاد می شود. حل شده. “

خواندن  لیبل ها و مزایای آنها (2)

وی با اشاره به اینکه سازمان ثبت در خصوص اسناد تحدید حدود کالاهای روستایی از هیچ تلاشی دریغ نکرده است، افزود: حدود 64 درصد اراضی و کالاهای روستایی ثبت و سند مالکیت حریم (کاداستر) صادر شد.

وی خطاب به مدیران استانی که در قالب وبینار در این جلسه حضور داشتند، به حضور شورای قضایی دادگستری استان و شورای حفظ حقوق بیت المال استان در زمین و منابع طبیعی اشاره کرد و گفت: باید توجه ویژه شود. به کارگروه های استانی و رهبری ذیربط در تثبیت مالکیت و تعیین وضعیت این اراضی پرداخت شده است.

معاون رئیس کل دادگستری در بخش دوم سخنان خود گفت: در جلسه شورای تحول و تعالی سازمان که هر هفته برگزار می شود، مدیران استانی باید گزارشی از عملکرد استان در اجرای کاداستر ارائه کنند. محصولات کشاورزی. و زمین های روستایی

بابایی با اشاره به بهبود روند ثبت نام در سند تحول و تعالی سازمان افزود: بهبود روند ثبت نام علاوه بر تسریع در کار مددجویان، مشکل کمبود نیروی کار را نیز برطرف می کند.

خواندن  اولیانوف: با نزدیک شدن به احیای توافق هسته ای، مخالفان فعال تر می شوند

در این جلسه آخرین وضعیت بررسی اراضی کشاورزی، آخرین وضعیت نرم افزار کاداستر و همچنین گزارش اصلاح فرآیند در اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری و مالکیت فکری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *