رژیم صهیونیستی ضعیف تر از آن است که در برابر قیام مردم فلسطین مقاومت کند

[ad_1]

وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) ضمن ادای احترام به همه شهدای فلسطینی و مقاومت، هتک حرمت مسجدالاقصی توسط رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: آنچه در مسجد الاقصی رخ داد نشان می دهد که مقاومت مردم قهرمان و دلاور فلسطین و درماندگی صهیونیست ها زنده و رو به رشد است.

امیرعبداللهیان تصریح کرد: بدون شک رژیم صهیونیستی برای مقاومت در برابر قیام مردم فلسطین و مقاومتی که حماسه در مورد عملیات سیف القدس ایجاد کرد، ضعیف شده است.

وزیر امور خارجه کشورمان در بخشی از این گفتگو افزود: امروز مقاومت بزرگترین و رژیم تروریستی صهیونیستی ضعیف ترین است.
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران از تشکیل کشور واحد فلسطین در کل کشور تاریخی پایتخت قدس شریف حمایت می کند.

امیرعبداللهیان به ادامه رایزنی ها و تماس های دیپلماتیک با وزرای خارجه کشورهای اسلامی به منظور محکومیت و توقف اقدامات غاصبانه رژیم اشغالگر قدس اشاره کرد.

خواندن  آغاز جلسه علنی مجلس/ لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان در دستور کار

وزیر امور خارجه کشورمان حمله رژیم صهیونیستی به مومنان و هتک حرمت مسجدالاقصی را از آثار منفی عادی سازی روابط کوچک کشورهای عربی اسلامی با رژیم جعلی اسرائیل دانست و تاکید کرد: آنها انجام می دهند. از غاصبین حمایت نکن

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس با ابلاغ سلام صمیمانه خود، ملت و مقاومت فلسطین به ملت ایران، حضرت امام خامنه ای و رئیس جمهور به تشریح جنایات اخیر در مسجدالاقصی پرداخت و تاکید کرد که فلسطین امروز با دو گزینه روبروست: یهودی سازی مسجدالاقصی یا مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی در حال وقوع است و مردم فلسطین و گروه های مقاومت با صلابت و فداکاری شهدا راه مقاومت را انتخاب کرده اند.

رئیس دفتر سیاسی حماس از حمایت جمهوری اسلامی ایران از آرمان مقدس فلسطین، قدس شریف و مسجد الاقصی تشکر کرد و خواستار تشدید رایزنی های دیپلماتیک در سطح کشورهای اسلامی، سازمان همکاری اسلامی و سازمان ملل شد. شورای امنیت در محکومیت و توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان با تشدید تنش ها و تجاوزات رژیم صهیونیستی تاکنون ده ها فلسطینی شهید و صدها نفر زخمی شده اند.

خواندن  انواع برچسب های مناسبتی (24)

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *