فرمانده نیروی دریایی ارتش: توجه به حوزه تولید دانش بنیان از اولویت های نیروی دریایی ارتش است.

[ad_1]

فرمانده نیروی دریایی ارتش: توجه به حوزه تولید دانش بنیان از اولویت های نیروی دریایی ارتش است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در جمع مردم این نیروها، لزوم توجه به حوزه تولید دانش بنیان را از اولویت های نیروی دریایی ارتش دانست و گفت: در این راستا باید توجه ویژه ای به تولیدات دانش بنیان شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی ارتش، دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در پیامی فرا رسیدن بهار طبیعت و بهار قرآن را تبریک گفت. که در تلاش هستیم با معاونت سبک زندگی عقیدتی سیاسی کارکنان و خانواده های نیروی دریایی برای قرآنی شدن بیشتر همکاری کنیم.

امیر دریادار ایران لزوم توجه به حوزه تولید دانش بنیان را از دیگر اولویت های نیروی دریایی ارتش دانست و تصریح کرد: و شکوفایی در عرصه های مختلف برای نیروی دریایی بسیار باز است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: توجه جدی به انسانیت در تمامی عرصه های مأموریتی و تقویت شئون معنوی و فرهنگی و همچنین توجه به زندگی انسان ها از اولویت های اصلی این نیرو در سال جدید برای تحقق این مهم است. «همه در حوزه فعالیت ما باید برای ایجاد یک زندگی خصوصی و مقتدرانه برای کارکنان تلاش کنند.
وی در پایان دو اصل صداقت و تحرک را برای دستیابی به موفقیت بیشتر و همچنین فتح قله لازم دانست و خاطرنشان کرد: صداقت و تحرک دو کلید واژه مهم برای رسیدن به پیشرفت هستند.

خواندن  فلکسو خراسان

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *