رسوایی «مجمع روحانیون مبارز» با بیانیه ضدانقلابی‌اش آشکارتر شد/ شما حق طلبکار شدن ندارید

[ad_1]

ایسنا/گلستان امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به بیانیه توهین آمیز و دشمن شاد کن مجمع روحانیون مبارز مبنی بر مشکلات عدیده در کشور، گفت: هم‌نوایی این مجمع را دشمن تاریخ سیاه آنها را تاریک‌تر و رسوایی‌اش را آشکارتر کرد.

حجت الاسلام محمود ترابی ظهر امروز در خطبه های سیاسی و عبادی جمعه با دعوت خود و همگان به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: حلول ماه رجب باید برای ما آغاز بسترسازی و آمادگی برای ماه مهمانی خدا در رمضان المبارک باشد. 

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خودش را برای فتح نهایی آماده می کند، افزود: برای این منظور رهبر معظم انقلاب سه گام و سه دستور مهم را برای تمدن سازی نوین اسلامی به ما توصیه کرده اند که تزریق امید، عدم تکرار و اصلاح اشتباهات گذشته و عمل جهادی و انقلابی را شامل می شود.

امام جمعه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه امروز مردم ما در اوج امنیت هستند، خاطرنشان کرد: امروز باید پرسید واقعا کدام‌فرد است که شب و قبل از خواب احساس نگرانی از امنیت فردا داشته باشد؟ امروز حس خوشبینی در مردم نسبت به آینده با دولت مردمی در گام دوم‌ افزایش یافته و همه ما با سرمایه اصلی کشور یعنی سردار دلها با امید بیشتر به سمت اهداف نظام حرکت می کنیم.

خواندن  نوین تاک تبریز ارائه انواع دستگاه های برش لیزر در تهران

جوان امروز در محاصره و جنگ شهوت هاست

ترابی بر ضرورت درس گرفتن از عبرت های ۴۳ سال گذشته و عدم تکرار اشتباهات، ادامه داد: باید با نگاهی دقیق به چهار دهه گذشته از انقلاب شیوه های مدیریت موفق کشور در دفاع مقدس و عبور از دشمنی ها و فتنه گری ها را مورد توجه قرار داده و مدل سازی لازم از مسیر سختی که برای رسیدن با جایگاه رفیع امروز کشور در منطقه طی کرده ایم صورت بگیرد.

وی حفظ دین و حرکت تبلیغی دین محور را در شرایط اخیر کشور بسیار سخت توصیف کرد و گفت: امروز وقتی سفرهایی خارجی غیر زیارتی ارزان تر از سفر های داخلی است و بمباران شهوت ها، بی حجابی و کشف حجاب های سفارشی برای جنگ شهوت در کشور به راه افتاده نمی توان جوان امروز را با جوان و نوجوان دهه ۵۰ و ۶۰ مقایسه کرد.

امام جمعه گنبدکاووس با انتقاد از بی توجهی به جنگ سازماندهی شده آرایشگاههای سفارشی، لوازم آرایشی هدفمند، مانکن های ثابت و متحرک، تصریح کرد: امروز ما دچار محاصره شبهه و شهوت شده ایم و در این وسط گاهی برخی خودی ها با گل به خودی زدن آب در هاون دشمنان می ریزنند که بیانیه اخیر مجمع روحانیون مبارز و برخی از اعضای مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم در همین راستا بود.

خواندن  فرآیند برش لیزری چگونه عمل می کند ؟

ترابی با بیان اینکه این عده به نام امام راحل عظیم الشان به ایشان توهین و جسارت می کنند، گفت: شما که با سیاه نمایی و نادیده گرفتن امام و راه امام (ره) و مسیر پرافتخار نظام اسلامی تحلیل های آبکی ارائه می دهید بدانید رفتارتان ضد امید و صد در صد ضد انقلابی است و اگر کاخ سفید می خواست بیانیه ای علیه ملت ایران بدهد همین بیاینه شما را صادر می کرد.

منشا تمام مشکلات کشور خود شما غربگرایان هستید

وی با تاکید بر اینکه مجمع روحانیون مبارز می خواهد سرمایه از دست رفته و رسوا شدنش را با همراهی با دشمن احیا کند، اضافه کرد: امروز اگر مشکلی در کشور باشد هم شما منشا آن هستید، تحریم ها را که شما به آمریکا گرا دادید و اگر ضعف در مدیریت هم هست که شما در سه دوره آقایان خاتمی، رفسنجانی و روحانی شیوه عملکرد غرب گرایانه را با رسوایی وابستگی و نشستن با جرج سوروس و زانو زدن در برابر شاه کویت و سعودی رقم زده اید.

خواندن  خبری از آثار «دیگرگونه‌های» جشنواره تئاتر فجر

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به اینکه هر جا نقصی بوده نام غرب پرستان داخلی نیز دیده می شود، گفت: اینها همان کسانی هستند که در استعفا دادن از روحیه انقلابی پیشگام بودند و دیگر امروز حق ندارند طلبکار باشند زیرا خودشان بزرگترین بدهکاران تاریخ نسبت به ملت شریف ایران اسلامی هستند که به کوری چشم آنها همگان خواهند دید که آینده ایران روشن خواهد بود.

ترابی با تاکید بر اینکه شهادت مظلومانه پرسنل نیروی انتظامی در شیراز بار دیگر ایراد قانونی در حوزه بکارگیری صلاح را آشکار کرد، افزود: متاسفانه این اتفاق ناشی از محدود کردن پرسنل فداکار نیروی انتظامی و رها گذاشتن سگ های هار اوباش است.

انتهای پیام

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *