لیبل صدفی حرارتی؟؟؟

لیبل صدفی چیست رول لیبل صدفی این دستگاه ها از نظر عملکرد به دو روش حرارت مستقیم(Direct thermal) یا حرارت غیر مستقیم (Thermal Transfer) و از لحاظ توان کارکرد به سه دسته صنعتی ،نیمه صنعتی و مصارف معمولی عمل میکنند. این نوع از لیبل همانند لیبل های کاغذی می باشد با این تفاوت که جهت چاپ احتیاجی به ریبون نیست و تنها با پرینتر های حرارتی ( پرینتر هایی که با روش انتقال گرما کار می کنند ) می توان روی این محصول ها چاپ کرد. سپس با استفاده از این کلیشه ها ؛ مرکب بر روی متریال چاپی (لیبل) انتقال پیدا می کند و کار چاپ به پایان می رسد. لیبل صدفی حرارتی لیبل کاغذی دارای تنوع بسیار بالا در برند ها می باشد ، که هر کدام از این برندها مناسب برای یک نوع کاربرد می باشند که باید در نوع انتخاب آن دقت داشت، از معایب لیبل کاغذی از بین رفتن روکش و خاصیت چسبندگی در برابر رطوبت بالا می باشد. لیبل صدفی 34 × 15 مناسب برای چاپ بارکد و یا اسم است و برای مصارف شیمیایی، آزمایشگاهی، داروسازی و غیره کاربرد دارد. پر مصرف ترین در صنعت بارکد. مقرون به صرفه بودن برچسبهای کاغذی، آنها را به پرکاربرد ترین و متداول ترین و پر استفاده ترین نوع برچسب تبدیل نموده است.

رول لیبل صدفی

چاپ لیبل صدفی رول لیبل صدفی لیبل كاغذی پرمصرف ترین نوع لیبل می باشد، ليبل های كاغذی شامل انواع مختلفی شامل براق، مات می باشد بر روی لیبل های کاغذی می توان به هر رنگی چاپ کرد. در زمینه تولید انواع لیبل پشت چسب دار فعالیت می کنیم. قبل از اینکه شما را با ماهیت کیسه لمینت دار آشنا کنیم، ابتدا بهتر است با نحوه ساخت گونی ها و مواد تشکیل دهنده آن ها آشنا شوید. حتما ظاهر بسته بندی را با آن چیزی که در سایت سفارش دادید ، یا از بیرون خریدید مقایسه کنید ، مخصوصا به رنگ بسته بندی ، چرا باید یک شرکت یک محصول مشابه را در یک جعبه بی کیفیت و کم رنگ بزند ؟ کمپانی ها یا برند های خاص یه نشان یا لوگوی منحصر به فرد دارند ، دقت کنید که جنس لوگوی آن ها باید با کیفیت باشد، اکثر جنس های غیر اصل لوگو های بی کیفیت ولی شبیه اصلی میزنند . این جعبههای سفارشی ابتدا به صورت نمونه طراحی و اجرا میشوند و تصمیم گیری در ارتباط با تولید آن در حجم بیشتر به تصمیم مدیران شرکت یا یک کسب و کار اینترنتی بستگی دارد. در این میان شرکت چاپ و انتشارات همواره کوشیده است تا با بهینهسازی خدمات پیش از چاپ همچون فایل چک، فرمبندی استاندارد و با توجه به اصل مهم حفظ کیفیت بالای محصولات چاپی خود، متناسب با نیاز مشتریان، لیبلهای مطلوب و مقرون به صرفهای را ارائه دهد.
با توجه به نوع و کیفیت چاپ و دستگاه چاپ لیبل متفاوت است.
با استفاده از این سیستم کدگذاری، صحت کلیه اطلاعات مربوط به محصولات در تمامی واحدها و شرکت ها، تأیید می شود. چسب حرارتی چسب هایی ظریف هستند که از کارایی بسیار عالی در درج مشخصات کالا ها دارند و می توانند خریدی مطلوب را ایجاد شود. همه و همه نمونه هایی از کاربرد های لیبل پشت چسبدار است. انواع الکترونیک (مانند RFID) به صورت تماسی یا غیرتماسی، کاربردهای متنوعی در همه زمینههای غیربستهبندی (مانند انبارداری، سرشماریهای ورودی و خروجی و شناسایی اتومبیلها در گیت عوارضی و … دارد که اینها در ایران ساخته میشود. میبینید که چه تکنیکها و فنآوریهایی برای لیبل به کار میرود.راستی که همه بستهها یک طرف، لیبل یکطرف… چه کسی گفته که نمی توان کیفیت و کمیت را با هم داشت؟ لیبل صدفی با توجه به نوع و کیفیت چاپ و دستگاه چاپ لیبل متفاوت است. لیبل های کاغذی با گرماژ متفاوت و در سایز های مختلفی تولید می شود.
لیبل صدفی چست؟
رول لیبل صدفی لیبلهای کاغذی با گرماژ متفاوت و در سایزهای مختلفی تولید میشود. ساخت انواع برچسب های حرارتی دارای فرایندی مجزا و شرایطی متفاوت هستند که موجب به وجود آمدن مزیت های عدیدی در این نوع لیبل شده است.این نوع لیبل ها همواره به وسیله ی دستگاهی به نام پرینتر حرارتی که به وسیله ی انتقال گرما و حرارت کار می کند، چاپ می شوند. چاپ لیبل یووی UV به صورت فول رنگی انجام می شود و در سایز ها و ابعاد مختلف و متنوع قابل عرضه می باشد. برچسب ها را اگر بخواهیم دسته بندی کنیم به دو دسته معمولی و مقاوم در آب می باشند. اگر برای شما هم جالب است بدانید که این گونی ها چطور لمینت می شوند و پس از آن چه خاصیتی پیدا می کنند، یا می خواهید بدانید کاربردهای مختلف انواع گونی لمینت چیست، با گونی الوند در این مقاله همراه باشید. اگر به دنبال تهیه برچسب حرارتی گوشی با قیمتی ارزان هستید پیشنهاد ما فروش اینترنتی در شهر های مختلف ایران می باشد. کلیه ماشین آلات تولید شده توسط شرکت صنعت کاران متحد شامل ۱۸ ماه گارانتی و ۲۰ سال خدمات پس از فروش می باشند و مراحل نصب و راه اندازی و آموزش پرسنل نیز توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد.ساشه ها، بسته بندی¬های کوچکی هستند که به صورت یکبار مصرف از آنها استفاده می شود و معمولا مواد مصرفی همچون مواد غذایی، به خصوص سس و آبلیموی تک نفره، مواد آرایشی و بهداشتی، دارویی، کشاورزی و دامی در آنها قرار می گیرد.
یکی از زمینه های فعالیت شرکت تولید کننده لیبل چاپی رول ، چاپ لیبل های آرایشی ، بهداشتی ، شیمیایی و سموم ، خودرویی ، دارویی ، غذایی ، صنعتی و صنعت نفت و تولید کننده لیبل چاپی بصورت رول و شیت می باشد. در این روش با استفاده از ماشین آلات عملیات لیبل گذاری و شیرینگ انجام می شود. لیبل TT دارای قابلیت چاپ با انواع ریبون هاست ولی برچسب DT صرفا سیاه و سفید چاپ می شود. رول لیبل صدفی البته از فیلم ۳۰ میکرون و ۷۰ میکرون و در برخی مواقع از فیلم های ۱۰۰ میکرون نیز استفاده می شود. توجه داشته باشید که گونی لمینت ضدآب (کیسه لمینت ضدآب) از نفوذ رطوبت جلوگیری می کند و کیسه (کیسه لمینت) را ضد آب نمی کند. از طیف گسترده ای از رسانه ها پشتیبانی می کنند: چاپگرهای حرارتی محدود به برچسب ها نیستند ، آنها می توانند روی کاغذهای رسید ، پلاستیک و مواد کامپوزیت چاپ کنند.

خواندن  لوله سه لایه یو پی وی سی لاوین پلاست

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *