بهترین مدل پیراهن آستین کوتاه

پیراهن‌های مردانه یکی از جذاب‌ترین پوشاکی است که می‌توانید در فصل‌های بهار و تابستان یا حتی در زمستان و پاییز با کاپشن مردانه بپوشید. در این مطلب می‌خواهیم راهنمای خرید پیراهن آستین کوتاه را توصیه کرده و سپس در مورد انتخاب یک پیراهن مناسب و زیبا را مورد بررسی قرارد دهیم تا اهمین انتخاب یک پیراهن مناسب برای هر موقعیتی را مورد بررسی قرار دهیم.

ویژگی‌ها و خرید پیراهن آستین کوتاه مردانه

جنس:

جنس تولید شده در پارچه اغلب پیراهن‌های آستین کوتاه از جنس‌های پنبه، پلی استر، نخ و می‌باشد که معروف‌ترین و محبوب‌ترین آن پنبه است.

مورد استفاده:

به طور کلی اگر زیاد روی آستین حساس نباشید پیراهن‌های آستین کوتاه را می‌توان در هر موقعیتی مانند مهمونی، جمع‌های دوستانه و پوشید. کلا مجلسی و رسمی‌تر از تیشرت‌های مردانه هستند.

قد پیراهن آستین کوتاه:

اصولا اغلب پیراهن‌های مردانه قد آنها تا روی باسن است. اما اگر غیر از آن می‌خواهید می‌توانید به خیاط بگویید طبق سلیقه شما آن را طراحی و تولید کند. البته پیراهن‌های مردانه آستین کوتاه را می‌توانید در گشت و گذار و طبیعت بپوشید و از هوای آزاد لذت ببرید.

برای ست کردن نیز می‌توانید رنگ‌های متضاد را باهم بپوشید تا جلوه ی خاصی به خود بدهید. برای مثال پیراهن رنگ سفید با شلوار طوسی یا مشکی بپوشید.

طرح پارچه:

اگر برای موقعیت‌های سنگین مانند ادارات، جلسات و می‌خواهید از پیراهن آستین کوتاه استفاده کنید، می‌توانید پیراهن‌های آستین کوتاه با طرح ساده را انتخاب نمایید. اما اگر برای مهمونی‌ها و گشت و گذار و مراکز تفریحی استفاده کنید می‌توانید از پیراهن‌های طرح‌دار مردانه هم استفاده کنید.

خرید پیراهن آستین کوتاه

پیراهن‌های تابستانه ساده مردانه در انواع رنگ‌های متنوع تیره و روشن موجود است و اگر شما می‌خواهید شیک پوش و جذاب‌تر به نظر برسید بهتر است رنگ پیراهن مردانه را با توجه به رنگ پوست و رنگ مو و فرم اندام خود انتخاب کنید.

پیراهن‌های با رنگ روشن برای آقایان با اندام متناسب و لاغر می‌توانند انتخاب ایده آلی باشند. بهتر است آقایان با اندام و بالاتنه درشت و چاق پیراهن‌های آستین کوتاه با رنگ تیره را برای برای پوشیدن انتخاب کنند. مدل پیراهن مردانه آستین کوتاه با طرح ساده را می‌توانید با انواع شلوارهای پارچه‌ای، لی و کتان بپوشید؛ بهتر است رنگ پیراهن با رنگ شلوار مطابقت و همخوانی داشته باشد.

پیراهن آستین کوتاه باید فیت تن باشد!

متناسب و فیت تن بودن، یکی از اصولی است که برای هر نوع پیراهن مردانه‌ای باید در نظر گرفت. اما این ویژگی در پیراهن آستین کوتاه، بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد. این پیراهن تابستانی بهتر است در بدن از قسمت سینه و بازوها، فیت باشد و نهایت یک بند انگشت بین بدن و پارچه، فاصله باقی بماند. از نظر طولی و عرضی نیز کاملا اندازه باشد و خیلی کوتاه یا بلند بودن، گشاد یا تنگ بودن، ظاهر جالبی به این پیراهن نمی‌دهد.

نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که پیراهن آستین کوتاه بر خلاف پیراهن آستین بلند، با باز بودن دکمه‌ها و پوشیدن یک تیشرت در زیر آن، جذاب نمی‌شود. پس همیشه دکمه‌های آن را ببندید.

سایز پیراهن آستین کوتاه

سایز مناسب برای انتخاب هر نوع پیراهنی مهم است و پیراهن آستین کوتاه نیز از آن مستثنی نیست، شما بعد از پرو پیراهن باید مطمئن شوید که در قسمت سینه و طول و عرض آستین خیلی گشاد  یا خیلی تنگ نباشد، آستین باید تا وسط بازو بیاید و خیلی گشاد نباشد. همچنین دوخت سرشانه باید درست روی شانه شما قرار بگیرد.

هنگام پرو و تست پیراهن دست‌های خود را از شانه تکان بدهید و بچرخانید که مطمن شوید پیراهن تنگ و یا زیادی گشاد نباشد. قد پیراهن را در نظر بگیرید اگر نیم تنه بلندی دارید و مایلید پیراهن خود را در شلوار بزنید هنگام پرو این کار را امتحان کنید که پیراهن برایتان کوتاه نباشد و لبه‌های آن از شلوار بیرون نیاید.

خواندن  تلاش حزب اعتماد ملی برای کناره گیری دبیرکل از استعفا

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به VPS)

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به ) از نظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *