لیبل گلاسه طرح آوج

لیبل گلاسه چاپ در ادامه پشت برچسب، محتواي روي ليبل را کمتر مي‌دهد و شلوغي را به دستکم مي‌رساند. اين يک خط مش عالي براي بیشتر نمودن داده ها اضافي يا محتواي تبليغاتي سوای به خطر انداختن ظواهر و احساس مارک است. اين صرفا براي برچسب هايي که روي سطح های شفافي که پشت برچسب قابل بازدید هست اعمال مي شود فعالیت مي کند. همچنين اين يک خط مش مشغول کننده براي واضح نمودن محتواي نهفته زمان مصرف متاع است.

 

مواد تخصصي سوای پوشش با تزئينات فويل طلايي داغ

 

11. تولید بالا – نقاط گزینه عشق را پررنگ کنيد

يک بدنه بالا ظواهر پررنگ اي دارااست که جلوه اي لمسي و مرتبه يک را ارائه مي دهد که نمي اقتدار آن را صاف کرد. نواحي کليدي طراحي روي برچسب را پررنگ مي نماید يا مي اقتدار از آن براي ايجاد يک الگوي بافت به کارگیری کرد. هنگامي که به تیتر پررنگ کننده فوق العاده درخشان روي پس زمينه مات به کارگیری مي شود بسيار اثر گذار است. ساخت‌هاي کم، متوسط، بالا و بريل در ادامه دسترس هستند. تصوير، سمت چپ

خواندن  لیزر درمانی به چه صورت انجام میشود؟

 

12. منبت – لايه هاي بافت

منبت يک عنصر مرتبه يک هست که مرحله يک حوزه‌ يا الگوي برچسب انتخابي را بالا مي برد. اين دستور در ادامه قفسه ظواهر پررنگ اي مي دهد و يک اثر لمسي دارااست که مصرف کننده را تشويق مي نماید تا روي متاع معطل بماند. رویه ديگر برش زدايي از به عبارتی رویه به کارگیری مي کند، البته در ادامه معکوس، جايي که عنصر تعیین شده به مرحله برچسب پايين مي آيد.

 

13. فويل نمودن – ايجاد درخشش و درخشش

فويل جلوه اي چشمگير و ظريف مي افزايد که براي برقراري رابطه با کيفيت به کارگیری مي شود. نور را مي شکند و اعتنا خريدار را به خویش جلب مي کند. طيف گسترده اي از رنگ ها و جلوه ها در ادامه دسترس هستند. طلا، نقره، برنز، مس، رزگلد، هولوگرافيک، نقره مات، سياه، سفيد و سبز براي اسم بردن چندین مورد. چاپ روي فويل نيز يک گزينه براي رنگ هاي سفارشي و جلوه هاي چاپي است. ما‌درها هر دو رویه فويلينگ گرم و سرد را ارائه مي دهيم. فويل داغ براي جزئيات ريز و با کيفيت بالا ايده آل هست و براي به کارگیری بر روي مواد سوای پوشش و بافت مطلوب است. در ادامه تصوير بالا سمت چپ و پايين سمت راست.

خواندن  مبل چستر رونالدو

 

برچسب زيتون سفارشي روي مواد فلزي

 

14. درخشش در ادامه تاريکي – روشنايي عالي در ادامه تاريکي کامل

اين افکت به عبارتی کاري را که مي گويد انجام مي دهد، نواحي براق در ادامه تاريکي روي برچسب ايجاد مي کند. شما مي توانيد بخش ها طراحي یگانه را پررنگ کنيد يا عنصرها نهفته را براي يک جلوه مشغول کننده و تعاملي ترکيب کنيد. ما‌درها همچنين جوهر منحصر نور سياه را ارائه مي دهيم که در ادامه زير نور “سياه” UV به شکل فلورسنت مي درخشد.

 

15. جوهر معطر – حواس را درگير کنيد

هنگامي که اين جوهر خراشيده مي‌شود، رايحه‌اي معطر آزاد مي‌کند که مي‌توان از آن براي ترويج طعم، برانگيختن يک احساس يا ايجاد يک بيانيه به کارگیری کرد. در ادامه طيف گسترده اي از رايحه هاي استاندارد و سفارشي از وانيل، ميوه، گل، مرکبات گرفته تا شکلات موجود است. تخيل شما محدود است!

 

16. جوهر خراشيده – ايجاد هيجان

خواندن  چهار راه ورق نسوز چیست ؟ + کاربرد می‌تواند شما را شکست ناپذیر کند

جوهرهاي خراشيده پيامي را در ادامه زير نهفته مي‌کنند و مي‌توان آن را با خراشيدن با ناخن يا سکه پاک کرد. ايده آل براي تبليغاتي که در ادامه آن به مصرف کننده هيجان نشان دادن يک جايزه، تخفيف، جایزه يا پيام مخفي دیتا مي شود.

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *