کوثری: مردم امسال در مراسم روز جهانی قدس حضور پر رنگی خواهند داشت

[ad_1]

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضور پرشور خود در جشن روز قدس با اعلام حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین حضور پرشور خود را به جهانیان نشان می دهند. تا سرنگونی رژیم نامشروع صهیونیستی.»

اسماعیل کوثری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، اظهار کرد: امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی در رمضان سال 1358 در اقدامی بسیار مناسب و شایسته. اقدام همه مسلمانان جهان و کشورهای اسلامی خواستار اتحاد رژیم غاصب صهیونیستی و حامیانش برای قطع دست او شدند. وی از مسلمانان جهان خواست تا آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز قدس» انتخاب کنند و همبستگی بین المللی مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان اعلام کنند.

وی به برگزاری راهپیمایی روز قدس در سال های مختلف اشاره کرد و گفت: به لطف خدا مراسم روز قدس هر سال در ایران و کشورهای مختلف شهرت بیشتری پیدا می کند، مگر در دو سال اخیر که با محدودیت موتورسیکلت برگزار می شد. . به دلیل شیوع ویروس کرونا.»

خواندن  معاون وزیر کشور: عراق لغو روادید زمینی برای مقدسین را تسریع خواهد کرد

نماینده مردم تهران تصریح کرد: انشاالله با توجه به اینکه امسال توانسته ایم بر تاج مسلط شویم و توزیع آن را تا حد زیادی کنترل کنیم، امسال مردم در مراسم روز جهانی قدس حضور پر رنگی خواهند داشت.

کوثری با محکومیت اقدامات برخی کشورهای منطقه در برقراری روابط سیاسی با رژیم صهیونیستی گفت: حضور مردم در مراسم قدس نشان دهنده مخالفت آنها با اقدامات برخی کشورهای مرتجع منطقه در برقراری روابط سیاسی با رژیم صهیونیستی است. رژیم منحوس صهیونیستی.” مردم با حضور پرشور در مراسم روز جهانی قدس با اعلام حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین به جهانیان نشان می دهند که تا سرنگونی رژیم نامشروع صهیونیستی در صحنه خواهند بود.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به VPS)

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به ) از نظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *