نحوه کار فن کندانسور سردخانه

بنابراین لازم است قطعات مذکور به ترتیب مورد بررسی قرار گیرند و پس از شناسایی محل واقعی عیب نسبت به رفع آن اقدام شود.

فن های کندانسور

عدم فعالیت و عملکرد صحیح هر یک از قطعات داخلی یخچال فریزر با بروز برخی نشانه ها همراه است و از این طریق می توان نسبت به تعمیر اقدام نمود.

عکس فن کندانسور یخچال

یخچال و فریزرهای ال جی دارای یک صفحه کنترل لمسی الکترونیکی هستند که از طریق آن می توان عملکردها و ویژگی های یخچال را انتخاب و تنظیم کرد.

فن کندانسور کولر گازی

در حالت تست عملکرد عیب یابی یخچال ساید ال جی و تنظیمات روی صفحه نمایشگر به حالت نرمال بر می گردد.

فن کندانسور الکترواستیل

هنگامی که یخچال و فریزر شما در حالت نمایش خاموش است، پانل صفحه نمایش LED تا زمانی که یک درب باز شود یا یک دکمه فشرده شود، خاموش می ماند.

فشردن CONTROL LOCK هر دکمه دیگری را در صفحه نمایش LED یخچال شما غیرفعال می کند. هر پروانه در یکطرف موتور نصب می باشد.

هنگامی که یخچال شما به برق متصل است، عملکرد Control Lock بطور خودکار غیر فعال می باشد. با بسته شدن درب، صدای هشدار به طور خودکار قطع می شود.

فن کندانسور فریزر الکترواستیل

زمانیکه یخچال به برق متصل است، آلارم درب بطور خودکار روشن می شود. با فعال شدن آلارم درب، زمانیکه درب دستگاه بیش از 60 ثانیه باز بماند، زنگ هشدار باز بودن درب به صدا در می آید.

موتور فن کندانسور یخچال

برای برگرداندن یخچال ساید به عملکرد طبیعی، دکمه های Freezer (فریزر)، ICE PLUS (یخ اضافه) را فشار داده و به مدت 5 ثانیه نگهدارید تا زمانیکه صدای بوق تنظیم برنامه دستگاه به گوش برسد.

کندانسور فن دار

برای غیرفعال کردن عملکرد حالت نمایش خاموش، دکمه های freezer و ICE PLUS را همزمان 5 ثانیه فشار دهید و نگه دارید.

وظیفه فن کندانسور یخچال

برای بیرون آوردن آن، یخساز را چند مرتبه در جایگاه خود تکان دهید؛ این کار را با دقت انجام دهید.

یک چیلر معمولی برای کاربردهای تهویه مطبوع حدودا با ظرفیت سرمایشی بین 170هزار تا 24 میلیون بی تی یو(BTU)در ساعت طراحی و تولید می شود.

کولر گازی نسبت به کولر آبی از فیلترهای مخصوص تهویه ی هوا بر خوردار است که باعث ایجاد هوای مطبوع و تمیز در محیط مسکونی و کاری شما میشود.

فن کندانسور یخچال چیست

کولر گازی نسبت به کولر آبی از فیلترهای مخصوص تهویهی هوا بر خوردار است که باعث ایجاد هوای مطبوع و تمیز در محیط مسکونی و کاری شما میشود.

محفظه را کاملا تخلیه و تمیز کنید. آیا بطور مرتب صدایی از قسمت محفظه یخساز ساید خود می شنوید؟ بررسی کنید چیزی در فن کندانسور گیر نکرده باشد و این قسمت به راحتی بچرخد.

برای عیب یابی یخچال ساید ال جی در رابطه با عدم برودت درون محفظه یخچال، نگاهی به موتور فن کندانسور یخچال می اندازیم.

قیمت فن کندانسور پراید

از بین تمام دلایلی که برای خرابی فن کندانسور و موتور آن معرفی می شود، عدم دریافت برق و برق رسانی درست ساده ترین نوع آن ها است.

خواندن  یخچال سوپرمارکت (مغازه) خرید به قیمت کارخانه معرفی بهترین مدل ها

This art icle h᠎as  been w ritt​en by GSA Content Gener​ator Demov ersi​on.

خرابی فن کندانسور فریزر

در آن سیال گازی داغ و اطراف آن آب سرد جریان دارد از این نوع در ظرفیت های کم استفاده میشود.

تعویض فن کندانسور پراید

فن کندانسور وظیفه دارد که گرمای قطعاتی که در حال کار هستند را گرفته و موجب خنکسازی آنها شود. وظیفه کندانسور خنک کردن هوای اطراف سیم پیچ های یخچال می باشد و در صورتیکه به درستی کار نکند یخچال خنک نمی شود.

کندانسور فن کویل

هر گاه مشکلی در هیتر المنت رخ دهد، شما با این خطا مواجه میشوید. حالت تست 3 عملکرد تشخیصی کمپرسور و فن فریزر را خاموش می کند ، میله دمپر را بسته و عملیات هیتر را وارد مدار می کند و برفک زدایی انجام می شود.

یخچال و فریزر وارد حالت آزمایش می شود. ممکن است در فرآیند تشخیص و عیب یابی یخچال ساید ال جی نیازمند تعویض فیلتر یخچال باشید.

فن کندانسور ماشین

در این حالت تنظیمات درجه حرارت روی ساید نمایش داده می شود و می توانید با توجه به نیاز خود، دستگاه را روی درجه حرارت مناسب تنظیم کنید.

موتور یا کمپرسور یخچال توسط پیچ هایی مخصوص به پایه های خود بر روی بدنه یخچال سفت می شوند. در مرحله بعد ، سر سیاه خود را بر روی همان سیم قرار دهید و برای آزمایش 4 پین تست کنید ، این پین باید 12 VDC بخواند.

فن کندانسور یخچال اسنوا

۷۴- سیم پیچ کمکی در کمپرسور های کولرگازی چه وظیفه ای دارد؟ این فن در فریزر قرار دارد و در زمان کار کمپرسور این فن هوا را به طرف کویل های اواپراتور رسانده تا گرما را به گاز یخچال انتقال دهد.

موتور فن کندانسور

در یخچال های بدون برفک عمل برفک زدایی توسط خود یخچال انجام می شود. این اجزا وقتی در کنار هم کار میکنند باعث ایجاد فرآیند سرما سازی یخچال میشوند.

قیمت فن کندانسور یخچال فریزر دوو

در صورت تمایل می توانید یخچال را به حالت دمو بازگردانید. همچنین در صورتی که کاربر با مشکل کمبود فضا مواجه باشد میتواند از یخچال فریزر به صورت مجزا استفاده کند و آنها را به هم متصل نکند.

فن کندانسور کولر پراید

سنسورهای مختلفی مانند سنسور دما و رطوبت در قسمتهای مختلف سایدبایساید ال جی مانند یخچال، فریزر و یخساز تعبیه شده است تا یخچال بهترین عملکرد خود را داشته باشد.

میدیا: داکتهای این برند برای خانههایی با سقف کاذب بهترین و کممصرفترین گزینه هستند. با افتخار اعلام می کنیم که توانایی تعمیر تمامی برند ها را دارا هستیم.

برای مثال در چیلرهای ساخته شده در شرکت رادکو (RADCO)از کمپرسور برندهای معتبر جهانی از جمله ، دانفوس ، هنبل ، کوپلند و بیتزر استفاده می شود و نیز اینکه جنس فریم ها ، پنل ها ، پمپ ، مخزن ذخیره و در برخی موارد لوله های آب از فولاد ضد زنگ می باشد.

خرابی فن کندانسور

از این دکمه ها هم برای تنظیم کردن یا خاموش کردن تایمر کولر گازی استفاده می شود. کنترل دمپر را بررسی کنید تا بفهمید که آیا شکسته است یا بسته است.

خواندن  چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

سپس دستگاه ساید را به مدت 30 ثانیه خاموش کنید و سپس آن را روشن نمایید. به شما پیشنهاد میکنیم برای یادگیری تعمیرات کولرگازی در دوره آموزش تعمیرات کولر گازی آموزشگاه برق گستران شرکت نمایید.

این یک حالت طبیعی در فرآیند چرخه یخساز می باشد. ما در اینجا نحوه تعویض فیلتر را آموزش می دهیم.

دقت در انجام ظریف و بسیار دقیق این کار از جهت آسیب وارد نکردن به کویلها بسیار حیاتی است. یخچال وارد حالت تست می شود.

یخچال و فریزر وارد حالت تست 3 خواهد شد. با کاهش مکش سیستم یخچال از آن سمت فشرده سازی بیشتر می شود و همین باعث افزایش دمای تخلیه کمپرسور یخچال می شود.

قیمت فن کندانسور یخچال ویترینی

قیمت چیلر هوا خنک موراکو متناسب با نوع کمپرسور و محدوده ظرفیت سرمایش دستگاه متفاوت می باشد. وظیفه اصلی فیلتر درایر یا فیلتر خشک کن، حفاظت از کمپرسور در مقابل ورود ذرات آلوده و آب داخل آن است.

خطا مربوط به بروز مشکل در ارتباط بین اجزای برد داخلی و پنل است. همچنین برد را نیز بررسی کنید.

فن کندانسور یخچال دوو

1) کندانسور شل اند تیوب: این مدل کندانسور نیروگاهی توسط سیال آب که اطراف لولههای مسی وجود دارد، سیال داخل لولههای کویل را سرد مینماید برای همین آنرا نیز چگالنده آب خنک مینامند.

در جلوی کندانسور موتور فن قرار گرفته است، در هنگام شستشوی کندانسور کولر گازی، لازم نیست نگران این قطعه باشید، زیرا که این موتور عایق بوده و هیچ آسیبی به آن نمیرسد.

قیمت فن کندانسور کولر گازی

استفاده از این نوع کندانسور در مواردی ضرورت پیدا می کند که آب کمیاب یا گرانقیمت باشد، دفع آب زاید مشکل ایجاد کند یا استفاده از برج خنک کن عملی نباشد.

رایج ترین نوع رله از آرمیچر باز استفاده می کند. به احتمال زیاد قطعه ای از برد دستگاه به حالت نیمسوز شده و یا سیمی که وصل کردید کمی کربنه شده که بوی سوختگی از آن می آید.

این مشکل میتواند به این دلیل باشد که مدار برد اصلی دچار خرابی شده است. قرار گرفتن در این وضعیت، برای کمک به فرآیند یخسازی در دستگاه ساید ال جی می باشد.

قیمت فن کندانسور چیلر

اواپراتورهای مورد استفاده در مینی چیلرهای مهریزان شامل مبدل صفحهای یا پوسته لوله ای و همچنین شل اند تیوب می باشند.

از آنجا که نیاز به هواي خنک در ساعات مختلف شبانه روز متفاوت است موتور فن یا به عبارتی موتوري که قرار است هواي جهت لازم جهت وزیدن به اواپریتور را تأمین کند نیز چند سرعته است .یک سیم مشترك و بازي تعداد دورشان داراي سرسیم هاي خروجی از موتور هستند.

در غیر اینصورت فشار منبع آب را بررسی کنید. کلید “Express Freezing” و کلید “Colder” عملکرد دمای فریزر را همزمان در حالت تست 1 فشار دهید و 3 ثانیه نگه دارید.

موتور فن کندانسور یخچال سامسونگ

چنانچه در زمان برآورد اندازه و حجم دستگاه، دقت کافی صورت نگرفته باشد و ظرفیت انتخابی چیلر با فضای مورد نظر همخوان نباشد، دستگاه عملکرد ایده آلی ارائه نخواهد کرد.

قیمت فن کندانسور یخچال الکترواستیل

دومین مورد این است که دیفراست هوشمند وقتی که کویل یخ زدگی دارد. در این حالت، یخساز در حال تلاش برای تولید یخ می باشد اما به دلیل عدم وجود آب کافی قادر به انجام این فعالیت نمی باشد.

خواندن  امارات دومین نیروگاه هسته ای خود را در باراکا راه اندازی کرد

موتور فن کندانسور کولر پراید

برای روشن نشدن دستگاه در گام اول، از پریز برق و سیم برق آن اطمینان حاصل کنید. یک کندانسور تماسی، از یک ستون با پلیتهای (plate) مختلف تشکیل یافته است که مسیر حرکت بخار از پایین ستون به بالا و مسیر حرکت مایع از بالای ستون و از درون پلیت بالایی به پایین ستون و پلیتهای زیرین است.

تست فن کندانسور یخچال

با انجام بازرسی های معمول هر 3-6 ماه، می توانید وضعیت کندانسور اتومبیل را بهتر حفظ کرد. در غیر این صورت تیغه های فن و موتور فن خشک شده و صدای آزار دهنده ای می دهند.

لذا همه دوستان و همکاران که در زمینه خدمات این تجهیز خانگی فعالیت دارند باید با روش خواندن نقشه آشنا شوند.

فن کندانسور یخچال کجاست

در واقع ما در این نوشته شما را با نحوه عیب یابی این کدهای خطا نیز آشنا میکنیم. تکنسین های شرکت حامی سرویس در اختیار شما هستند تا خدمات تعمیراتی خود را ارائه دهند.

در ادامه به بررسی انواع مشکلات کولر گازی میپردازیم تا در هنگام روبرو شدن با هر یک از این مشکلات، بتوانید آن را رفع کنید.

قیمت فن کندانسور یخچال سامسونگ

یخچال را از برق بیرون بکشید، سپس مجددا آن را به برق بزنید تا دستگاه پس از بیرون آمدن از حالت تست، تنظیم مجدد شود.

فن کندانسور ساید سامسونگ

این کد خطا هنگامی که سنسور یخچال دچار مشکل شود بروز میکند. توجه داشته باشید که اگر این گرما بیش از حد معمول بود، به احتمالا مشکل جدی وجود دارد که باید نسبت به برطرف کردن آن اقدامات لازم را انجام دهید.

اگر کولر گازی بیش از اندازه کار میکند شاید فیلتر کثیف باشد. پس از روشن شدن، صفحه نمایش دستگاه به مدت 20 ثانیه روشن می شود.

فشاردادن ترکیبی از کلیدهای صفحه کنترل، یخچال و فریزر را در حالت آزمایش و تست قرار می دهد. چیلر صنعتی معمولا در موتورخانه نصب میشود.

فن کندانسور کولر دوتیکه

اگر حجم زیادی مواد غذایی در یخچال قرار دهید و آنها را به صورتی در یخچال جای دهید که فنهای هوایی مسدود شوند، خنک سازی به خوبی انجام نمیشود و در نتیجه قسمت بالای یخچال فریزر گرم میشود.

محفظه یخساز ممکن است با شیب کمی در محفظه قرار بگیرد. به قسمت محفظه یخساز بروید و سطل را از جایگاه خود بردارید.

ممکن است این صدا به علت عدم ورود آب به این محفظه باشد. که برای انتخاب آن باید دقت زیادی به خرج داد.

تنها کاری که برای رفع مشکل باید انجام دهید، بررسی سیمهای ارتباط دهنده بین اجزا است. ممکن است یخچال در حالت دمو قرار گرفته باشد.

قیمت فن کندانسور کولر گازی سامسونگ

فراموش نکنید که تجربیات، نظرات و پرسشهای خود را با ما و سایر کاربران ستاره در میان بگذارید. کلید “Express Freezing” و کلید “Colder” عملکرد Freezer Temp را همزمان در حالت Test 2 فشار دهید و 3 ثانیه نگه دارید.

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *