خامه ای: معادلات منطقه کاملاً به نفع محور مقاومت تغییر کرده است

[ad_1]

وی گفت: در اتفاقات اخیر در منطقه می بینیم که معادلات کاملاً به نفع مقاومت تغییر کرده است، در حوادث اخیر در یمن، سوریه، عراق، لبنان و فلسطین می بینید که مقاومت در همه عرصه ها برتری دارد. در برابر دشمن.

به گزارش ایسنا، عباس همه یار در نشست تخصصی بررسی آخرین تحولات منطقه غرب آسیا در آستانه روز جهانی قدس که به همت جمعیت دفاع از ملت فلسطین برگزار شد، گفت: نکن. در آن زمان فلسطینی ها تنها با پرتاب سنگ می توانستند مخالفت خود را با رژیم اشغالگر قدس نشان دهند و در مقابل بیشترین آسیب را متحمل شدند، زیرا سنگ تنها یک سلاح نمادین بود که خشم فلسطینیان را نشان می داد. در این درگیری ها، نظامیان صهیونیست فلسطینی هایی را که سلاحی برای دفاع از خود نداشتند، قتل عام کردند.

کارشناس مسائل غرب آسیا همچنین گفت: امروز شاهد این هستیم که تمام سنگ های فلسطین به موشک تبدیل شده است و این توانایی مقاومت فلسطین را همین سال گذشته در عملیات سیف قدس دیدیم. “
حمه یار گفت: همچنین آنچه امروز در جنبش های فلسطینی در سرزمین های 1948 و در مرکز حاکمیت صهیونیستی در تل آویو انجام می شود و باعث عصبانیت سران رژیم صهیونیستی شد، نتیجه تغییر قوانین رژیم صهیونیستی است. بازی به نفع مقاومت و قدرت فلسطین».

خواندن  کمپرسور اسکرال و DWM کوپلند (2)

وی ادامه داد: در سوریه، عراق، یمن و لبنان نیز شاهد بوده ایم که چگونه ملت های مسلمان توانسته اند در برابر حملات محور غربی صهیونیستی مقاومت کرده و شکست دهند.

وی گفت: در این رویارویی با رویکرد نظامی، آمریکایی ها شکست خوردند و در این شکست درس ها و درس های بزرگی از دشمن گرفتند. بنابراین من معتقدم تغییر قوانین و معادلات در منطقه شروع شده است و می بینیم که تغییرات از سایر مراحل نظامی به فازهای دیگر وارد شده است.

خامه یار همچنین تصریح کرد: از این رو دشمنان با ایجاد بلاتکلیفی در این کشورها سعی کردند آنها را از درک معادلات جدید باز دارند و در آتش جنگ داخلی در کشورهایی مانند لبنان، توطئه ای با هوشمندی و برنامه ریزی موفق، بار دیگر تلاش کردند. «محور مقاومت برای تحمیل شکست خنثی شد. این را در عراق، یمن، فلسطین، سوریه و لبنان می بینیم.

وی گفت: در فلسطین با وجود گرایش های مختلف سیاسی می بینیم که همه متفق القول هستند که باید با رژیم صهیونیستی مخالفت کنیم که این موضوع در حوادث اخیر در مسجدالاقصی منعکس شده است.
وی افزود: در واقع علاوه بر اینکه شاهد شکست دشمن در جبهه نظامی بوده ایم، شکست های آنها را در جبهه های دیگر اعم از سیاسی و اقتصادی نیز شاهد بوده ایم.
حمه یار در پایان گفت: نکته مهمی که در حوادث منطقه شاهد آن هستیم این است که لبنان به یکی از مراکز اصلی توسعه در منطقه تبدیل شده است. این کشور به دلیل همجواری با رژیم صهیونیستی به خطر بزرگی برای این رژیم تبدیل شده است چرا که قوانین بازی به نفع محور مقاومت تغییر کرده است. از این رو، تحولات آینده در لبنان به ویژه پرونده انتخابات بسیار مهم است.

خواندن  میز خدمت ادارات کلاله در مصلی نماز جمعه اهل سنت+ کلاله

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *