بحران گرد و غبار یک مشکل بین المللی است

[ad_1]

ایسنا/ اصفهان نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: بحران ریزگردها تنها مربوط به ایران نیست و یک معضل بین المللی است و نیازمند برنامه ریزی منظم، بلندمدت و تخصصی برای کنترل این بحران است.

اصغر سلیمی در گفت وگو با ایسنا درباره بحران ریزگردها اظهار کرد: بحران ریزگردها دلایل مختلفی دارد و با توجه به اینکه در منطقه نیمه خشک و شرایط نامناسب کشورهای همسایه مانند افغانستان و عراق هستیم، نیاز به یک برنامه ریزی منطقه ای برای این بحران داریم. بحران گرد و غبار». از سوی دیگر ترکیه بر روی رودخانه های دجله و فرات سدهایی ساخت که منجر به خشک شدن تالاب های عراق شد.

وی افزود: این شرایط باعث وخامت شرایط طبیعی و افزایش ریزگردها و افزایش بحران گرد و غبار شده است به همین دلیل باید با جدیت بیشتری درباره کاشت و مالچ پاشی در شهرهای مختلف کشور صحبت کرد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: به هر حال بحران ریزگردها تنها مربوط به ایران نیست، بلکه یک معضل بین المللی است و نیازمند برنامه ریزی منظم، بلندمدت و تخصصی برای کنترل این بحران است. “

خواندن  معرفی آنتیویروس امنیت کامل پادویش آنتی ویروس پادویش من

سلیمی افزود: وضعیت استان اصفهان از نظر ته نشین شدن گرد و خاک وخیم است و این شهر خواستار توجه بیشتر است که زندگی را در این شهر بسیار سخت می کند و بیماری های خطرناکی را ایجاد می کند که تاثیر زیادی بر افراد مبتلا به بیماری های اساسی خواهد داشت. “

وی ادامه داد: همه کشورها باید برای بحران ریزگردها برنامه داشته باشند و راه حل عاجل برای حل این معضل وجود ندارد. خشکسالی مانع از رشد گیاهان شد و این خشکسالی های متوالی گریبانگیر زمین شد.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به VPS)

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به ) از نظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *