رسیدگی به پرونده نهاده های دامی در کمیسیون اصل 90

[ad_1]

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از رسیدگی به پرونده ورود دام در جلسه امروز کمیسیون خبر داد و گفت: گمرک، سازمان بازرسی کل کشور، دیوان محاسبات کشور و مرکز تحقیقات کشور از جمله جو، کنجاله سویا و گندم سال گذشته اعلام کردند. که حفظ آن ضروری است.

به گزارش ایسنا، علی خضریان در تشریح جلسه عصر کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با مهرداد بذرپاش، رئیس دیوان محاسبات کشور، اظهار کرد: بر لزوم افزایش ظرفیت نظارتی کمیسیون با دیوان محاسبات تاکید شد.

خضریان افزود: در ادامه این جلسه طی بررسی فعالیت های نظارتی کمیسیون اصل 90 و دیوان محاسبات در دوره یازدهم و اهمیت همکاری فی مابین، اقداماتی در جهت بهبود روند رسیدگی به شکایات و رسیدگی به شکایات انجام شده است. تخصیص بودجه به عنوان یک مأموریت ذاتی دیوان.» برای سرعت بخشیدن به کسب و کار، می توانیم در حوزه نظارت هم افزایی ایجاد کنیم. همچنین مقرر شد کمیسیون اصل 90 و دیوان محاسبات پروژه های مشترکی را در موضوعات مختلف از جمله تولید دانش بنیان یا اصلاح ساختار بودجه انجام دهند.

خواندن  لیبل حرارتی مهااغخع

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس یازدهم در جلسه امروز به تشریح پرونده نهاده های دامی پرداخت و گفت: افزایش ذخایر استراتژیک کشور از جمله جو، کنجاله سویا و گندم نسبت به سال گذشته حاکی از آن است که مورد نیاز برای نگهداری

وی یادآور شد: در خصوص واردات کالاهای فاسدشدنی مانند دارو یا تجهیزات پزشکی و یا برخی کالاهای اساسی، مقرر شد هماهنگی بیشتری بین مراجع ذی صلاح ایجاد شود، زیرا با توجه به گرانی برخی کالاها و نرخ ارز، توقیف در گمرک انجام می شود. باعث آسیب.

هزریان تصریح کرد: بر اساس تصمیم منعقد شده مقرر شد مهلت گمرکی برای اتصال آنلاین سامانه بازار با سامانه تجارت و گمرک تعیین و اعلام شود. مرکز پژوهش های مجلس نیز برای بررسی مشکلات توزیع نهاده های دامی بین تولیدکنندگان و ارائه آن به کمیسیون راه اندازی شد.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به VPS)

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به ) از نظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *