فروردین: دولت با رعایت اصول عزت، حکمت و مصلحت، تحریم ها را خنثی می کند.

[ad_1]

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی از دولت برای خنثی سازی و رفع تحریم های سرکوبگرانه خواستار رعایت اصول عزت، درایت و مصلحت شد.

به گزارش ایسنا، محمدمهدی فروردین در نطق بین دستوری در جلسه امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی، با اشاره به هجوم بی شرمانه استکبار جهانی و تروریست های تکفیر به حرم مطهر ثامن الحاج علی علی علیه السلام گفت: ابن موسی الرضا (ع) گفت: شهادت دو بهترین و فداکارترین فرزندان روحانیت و جهادگران امت را با زبان روزه و تسلیت فقدان بزرگ حضرت بقیة الله و مقام معظم رهبری، علم کلام و روحانیت مبارز محکوم کرد. و ملت شریف ایران از مسئولان امنیتی و قضایی هوشیاری، توطئه استعمار برای ایجاد درگیری های مذهبی در منطقه را خفه و بار دیگر استکبار جهانی را در رسیدن به اهدافش خنثی کند.

وی با اشاره به برگزاری جام جهانی فوتبال 2022 قطر گفت: با توجه به سفر رئیس جمهور قطر و توافقات صورت گرفته، فرصت بسیار خوبی برای رونق گردشگری ورزشی با استفاده از ظرفیت های زیرساخت های موجود ایجاد می شود. از جاده ها و توسعه شهری، ورزش و میراث فرهنگی باید در این زمینه هماهنگ شود تا بتوان از جام جهانی که در کشور همسایه در حال برگزاری است به عنوان یک فرصت استفاده کرد.

خواندن  دستورالعمل‌های یک‌شبه صنعت پلیمر را نابودی می‌کند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یازدهم گفت: انتظار می رود وزارت امور خارجه و تیم مذاکره کننده هسته ای با رعایت خطوط قرمز رهبری و نظام بر ضایع شدن حقوق ملت در برجام پافشاری کنند و از دولت بخواهند اصول عزت، حکمت و مصلحت را خنثی کند و تحریم های ظالمانه را لغو کند تا تلاش را سرلوحه کار خود قرار دهد.

نماینده مردم فیروزآبادا در خصوص مشکلات حوزه انتخابیه خود گفت: امروز سالگرد زلزله دلخراش سال 51 با بیش از 5000 کشته است اما با وجود سد عظیم سلمان فارسی بسیاری از شهرها و روستاهای شهرستان با مشکل آب مواجه هستند. تامین و زیرساخت های تامین آب مورد نیاز و باغات فراهم نیست. در ماه های اخیر استاندار فارس و نایب رئیس مجلس از این شهرستان بازدید کردند و تصمیمات خوبی برای حل مشکل آب شرب، آب کشاورزی و کانال های فاضلاب اتخاذ شد.

فروردین افزود: برای تامین آب این شهرستان از سد سلمان فارسی به تصفیه خانه مستقل نیاز است که از وزارت نیرو می خواهم در این زمینه عاجل اقدام کند.

خواندن  تفاوت ترازو خانگی هوشمند با ترازوهای معمولی بلاگ سایمان دیجیتال (3)

نماینده مردم فیروزآباد همچنین از وزیر راه و شهرسازی خواست در تکمیل عملیات اجرایی جاده های قیر و کارزین – عسلوجه که نزدیک ترین راه ارتباطی شرق کشور با پارس انرژی است، تسریع کند. منطقه ویژه

وی در ادامه خواستار تکمیل طرح توسعه تنها بیمارستان حوزه انتخابیه، تسریع در ساخت و بهره برداری از فاز دوم پالایشگاه فراشبند، فعال سازی شهرک صنعتی، بهسازی و تعریض معابر منتهی به شهرستان شد.

نماینده فیروزآباد در مجلس یازدهم گفت: پس از تصویب سفر استانی هیات دولت برای گازرسانی به منطقه آلوده دهرم، شهروندان خواستار تسریع در اجرای این طرح و تجدید نظر در تعرفه های برق گرمسیری هستند چرا که نسبت به همسایگی شهرستانها، حوزه انتخابیه

فروردین همچنین خواستار رسیدگی وزیر میراث فرهنگی به ظرفیت های عظیم گردشگری حوزه انتخابیه شد و گفت: متأسفانه این قشر تولیدی در سال های اخیر به دلیل خشکسالی های پی در پی دچار نابسامانی بوده و اقدامات حمایتی مسئولان در این زمینه کمک کننده خواهد بود.

خواندن  حمایت پرسپولیسی‌ها از صدری - ایسنا

وی در پایان گفت: فضاهای ورزشی موجود با بسیاری از استعدادهای حوزه سازگاری ندارد و شهرستان های حوزه فاقد زمین فوتبال و استخر شنا هستند و با توجه به بودجه امسال از وزیر ورزش می خواهم. برای مراقبت از امکانات ورزشی لازم».

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *