محمدری: از ظرفیت بخش خصوصی برای عملیاتی شدن شعار سال استفاده کنیم

[ad_1]

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: می توان از ظرفیت بخش خصوصی در توسعه حوزه های مختلف برای عملیاتی شدن شعار 1401 استفاده کرد.

حسن محمدیاری در گفت وگو با ایسنا، در خصوص شعار 1401 مبنی بر «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال زایی» اظهار کرد: مقام معظم رهبری هر ساله به مناسبت های مختلف و با توجه به زمان و مکان با استفاده از ظرفیت های دانش بنیان شعار را تبیین می کنند. .

وی در ادامه تاکید کرد: تلاش ما باید این باشد که شعار سال فقط یک شعار نباشد و تاثیر آن را در زندگی روزمره مردم ببینیم. امروزه بیشتر توصیه های ما در زمینه اشتغال و وجود انسان است. جوانانی که استعداد دارند و ظرفیت تولید کافی دارند اما زیرساخت لازم را ندارند.

نماینده مردم قصه در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: در استان گیلان با یک سری بهانه ها مواجه هستیم که می توان آن ها را رفع کرد و زمینه لازم برای اشتغال جوانان را فراهم کرد، اما در رفتار و موازی کاری دوگانگی وجود دارد. که متأسفانه به مردم و کسانی که تمایل به کار دارند آسیب رسانده است.

خواندن  تشریفات و هزینه ها را کاهش دهید

محمدیجاری با تاکید بر اینکه «شعار سال باید عملیاتی شود و نتیجه آن را ببینیم»، گفت: به هر حال منابع زیست محیطی، انفال و منابع طبیعی چیزی نیست که بتوان به راحتی از کنار آن گذشت، اما می توان با حفظ یک وی از این ظرفیت در حوزه گردشگری و حوزه های مختلف استفاده کرد و از آن برای توسعه زیرساخت ها استفاده کرد.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در تولید و ایجاد اشتغال، خاطرنشان کرد: از این ظرفیت می توان استفاده کرد و با توجه به ثروتی که دولت در بودجه 1401 در نظر گرفته است، اعتبار چندانی برای اشتغال و زیرساخت های تولید در کشور نمی بینیم. کشور این بخش استفاده می شود.

یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: به نظر من باید از موازی کاری جلوگیری کرد و از ظرفیت های بخش خصوصی در توسعه حوزه های مختلف استفاده کرد.

خواندن  بحث درباره «یلدا و دگردیسی آن در قالب کریسمس»

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به VPS)

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به ) از نظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *