وزیر کشور: با جریانات تکفیری و تروریستی به شدت برخورد شده است

[ad_1]

وزیر کشور با محکومیت جنایت تروریستی در حرم رضوی خاطرنشان کرد: با جریان تروریستی و تکفیری و مروجین این تفکر به شدت برخورد خواهد شد.

به گزارش ایسنا، احمد واحدی با محکومیت جنایت روز سه شنبه در حرم مطهر رضوی بر پیگیری عاملان این جنایت تروریستی تاکید کرد و افزود: این یک عملیات تروریستی بسیار فجیع بود که علیه سه مجاهد پرتلاش صورت گرفت. ما آن را محکوم و شهادت شهید بزرگوار این حادثه را تبریک می گوییم.
وزیر کشور ادامه داد: این حادثه زشت، تلخ و تروریستی نشان داد که دشمن از ترویج تروریسم در منطقه ما دست برنداشته است.

وی در گفت و گو با خبرگزاری صداوسیما با اشاره به اینکه تروریسم در منطقه ما یک تروریسم تکفیری با رویکرد استکباری است، افزود: داعش و دیگر گروه های تروریستی را ایجاد کردند و منبع فکری آنها مستقیم یا غیرمستقیم است. «همان جریان استکباری است که در قالب جریان تکفیر عمل می کند.

خواندن  سئوسنتز آموزش تخصصی و انجام خدمات سئو

واحدی گفت: جریان تکفیری به خود اجازه می دهد در ماه مبارک رمضان بدون دلیل و بدون جنایت حملات تروریستی را در اماکن مقدس انجام دهد.
وزیر کشور افزود: جریان تکفیری یک جریان کاملا غربی است که این نوع تفکر تروریستی را ترویج می کند. این جریان بدون شک شاخه ای از استکبار جهانی است که ما آن را محکوم می کنیم.
وی تاکید کرد: البته این اتفاق نشان می دهد که روحانیت همواره در رأس خدمت و در راس مخالفت با دشمن بوده است.
وزیر کشور گفت: روحانیت همچنان با قدرت در صحنه است و به کار این عزیزان که در مناطق فقیرنشین رنج فراوانی می کشند افتخار می کنیم.
واحدی ادامه داد: دشمن با ایجاد این جریانات تروریستی سعی در دامن زدن به اختلافات مذهبی و قومیتی بین مردم دوست دارد اما در رسیدن به اهداف خود موفق نخواهد بود.
وی افزود: بهترین جوانان افغانستانی در مبارزه با تکفیری ها جان خود را از دست دادند و ملت مبارز و مقاوم افغانستان در مقابل جریانات استکباری قیام کردند و آمریکا را از منطقه بیرون کردند.
واحدی همچنین گفت: این حادثه و جنایت هیچ آسیبی به موقعیت مردم افغانستان وارد نمی کند و ملت های ایران و افغانستان سابقه تمدنی مشترکی دارند و روابط خوبی بین دو کشور برقرار شده است.
وزیر کشور تصریح کرد: استکبار جهانی در صدد برهم زدن روابط ایران با کشورهای همسایه از جمله افغانستان است که قطعا در این راه موفق نخواهد شد.
واحدی تاکید کرد: اقدام تروریستی در حرم مطهر رضوی از سوی همه مقامات افغانستان و علمای اهل سنت محکوم شده است اما انتظار نداریم کشورهای غربی به دلیل حمایت از حوادث تروریستی این جنایت را محکوم کنند.

خواندن  قیمت دستگاه برش فلزات

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به VPS)

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به ) از نظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *