وزیر اطلاعات شیراز: اماکن مذهبی یکی از مراکز مورد توجه تکفیری ها است

[ad_1]

وزیر اطلاعات گفت: اماکن مذهبی یکی از مراکز مورد توجه تکفیری ها است و این نشان دهنده کینه و لجاجت آنها نسبت به ائمه است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات روز پنجشنبه در جلسه شورای تامین استان فارس، اظهار کرد: یکی از مراکز مورد توجه تکفیری ها اماکن مذهبی است و این امر نمونه ای از اقدامات تروریستی اخیر به صحن مطهر امام رضا است. یکی از کینه ها و لجاجت هایی است که در گروه های تکفیری رخ می دهد.

وزیر اطلاعات افزود: ایجاد درگیری قومیتی و مذهبی بین شیعه و سنی و سایر اقوام، انحراف افکار عمومی از جنایات رژیم صهیونیستی است و با استفاده از فضای رسانه ای و فناوری در ایران سعی در ایجاد مشکلات امنیتی جدید دارند. ” که برای آن به علما و روشنفکر نیاز است.» و مردم باید با هوشمندی و روشنگری این شورش ها را خنثی کنند.

خواندن  اهداف آمریکایی - صهیونیستی تغییر رویکرد کشورهای منطقه

«رژیم صهیونیستی با حمایت استکبار جهانی و حمایت برخی از کشورهای عربی در تلاش است نقش ژاندارمری منطقه را ایفا کند. تلاش این رژیم با شهادت و جهاد فلسطین مقابله و خنثی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حاطب با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: برای تحقق شعار امسال که نیازمند همدلی، هم افزایی، هماهنگی و تقریب مسئولان و مردم و سیزدهمین مردم است باید تلاش شود. دولت تلاش‌های شما را روی اجرا متمرکز خواهد کرد.» منویات عالی دارد.

وزیر اطلاعات به نقش روحانیون و علمای پارسی از جمله شهید آیت الله دستثیب در دوران طاغوت اشاره کرد و گفت: این دنیای مبارز با خطبه های آتشین خود مردم را نسبت به فعالیت های ضد نظام خود آگاه کرده و مردم را آگاه کرده است. و صحبت می کند.”

وی همچنین با بیان ظرفیت های پزشکی، صنعتی، گردشگری، زیرساختی، تولیدی و مذهبی فارس، افزود: اکنون فرصت خوبی است تا با این ظرفیت ها بیشتر آشنا شویم.

خواندن  راهنمای مخفی تیر ورق

وزیر اطلاعات روز گذشته برای شرکت در مراسم معارفه مدیرکل اطلاعات فارس به شیراز سفر کرد و در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای انقلاب اسلامی به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

حجت الاسلام و المسلمین خطیب همچنین با آیت الله دیکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز و آیت الله کلانتری تولیت آستانه احمدی و محمدی (ع) دیدار کرد.

بر اساس اطلاعیه وزارت اطلاعات، وزیر اطلاعات همچنین با حضور در ستاد خبری اداره کل اطلاعات فارس به تماس های متعدد مردمی پاسخ داد.

وی همچنین در دیدار با استاندار فارس و خانواده شهید محسن جعفری گفت: شهدا راه خود را یافته و جاودانه شده اند و ما باید راه این شهدا را ادامه دهیم.

هیئت‌الاسلام والمسلمین حاطب افزود: همه ما مدیون صبر و متانت خانواده‌های شهدا هستیم و به برکت خون شهدا می‌توان ذلت و ذلت دشمن را دید.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

خواندن  معرفی و دانلود 15 تا از بهترین بازی اندروید برای کودکان انزل وب

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *