بازپرس خواستار روزه گرفتن در ملاء عام شد

[ad_1]

دادستان کشور در نامه‌ای به فرمانده نیروی انتظامی بر لزوم حفظ حرمت ماه مبارک رمضان تاکید کرد و خواستار اقدامات پیشگیرانه در برابر بی‌صفتی عمومی و برخورد با متجاوزین شد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین منتظری در نامه ای به سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، بر حفظ حرمت این ماه بزرگ تاکید و خواستار اقدامات پیشگیرانه برای پرهیز از این ماه شد. روزه گرفتن در ملاء عام و برخورد با اراذل و اوباش.

در نامه دادستان کشور آمده است:

«با توجه به تکالیف مقرر در اصل هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی و تکالیف مقرر در قانون آیین دادرسی کیفری و لزوم توجه بیشتر به امر به معروف و نهی از منکر و حفظ شعائر دینی، موارد ذیل الزامی است:

حرمت روزه باید از طریق رسانه های عمومی مورد تاکید قرار گیرد و کسانی که به هر دلیلی روزه نمی گیرند از تظاهر به روزه داری خودداری کنند و در صورت ارتکاب جرم طبق قانون عمل کنند. موضوع پیگرد قانونی

خواندن  فرآیند برش لیزری چگونه عمل می کند ؟

دستور اکید پلیس به نظارت بر اماکن عمومی در حین نظارت بر مراکز فروش مواد غذایی در شهرها به ویژه پایانه های حمل و نقل که رویکرد اصلی آنها آموزش، هشدار و راهنمایی قانونی است و در صورت موثر نبودن اقدامات پیشگیرانه، اقدامات قانونی مناسب را برای حفظ کرامت انسانی انجام دهند.

بدیهی است که دادستان های محترم سراسر کشور موظف به همکاری و حمایت از مقامات و ضابطان شناخته شده خواهند بود.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *