نماینده نطنز: مسئولان باید سریعتر به نیاز صنعت گردشگری پاسخ دهند

[ad_1]

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی خواستار حمایت از حوزه گردشگری و ایجاد زیرساخت های مرتبط با صنعت گردشگری شد و از مسئولان خواست تا سریعتر به نیازهای این منطقه پاسخ دهند.

رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت وگو با ایسنا، با تشریح وضعیت سفر نوروزی سال 1401 به استان اصفهان، اظهار کرد: استان اصفهان با توجه به ویژگی های شهر اصفهان و برخی شهرهای دیگر از توانایی بالایی در جذب گردشگر برخوردار است. طبق آمار ارائه شده از سوی مدیر کل میراث فرهنگی استان در تعطیلات نوروزی سال 1401 حدود 6 میلیون نفر از استان بازدید کردند.

وی افزود: در شهرستان ها از جمله حوزه نطنز به دلیل جاذبه گردشگری که در آبجانه و زیارت امامزاده آقا علی عباس (ع) در شهر بادرود از دو روز مانده به عید تا کنون وجود دارد، همین اتفاق افتاده است. تعداد روزانه افراد زیادی با همکاری تمامی ادارات، ارگان ها، نهادها، حسینیه ها، مدارس و اقامتگاه ها و خانه های بوم گردی برای پذیرایی از مهمانان حاضر شدند.

خواندن  مطالعه کاتالوگ، قیمت و خرید شیر دستی پنوماتیک مایندمن Mindman مرکز برق کارت پرداخت

نماینده مردم نطنز در مجلس خاطرنشان کرد: پس از گذشت دو سال شاهد شرایط جدیدی برای گردشگری در سراسر کشور هستیم. سالم بمانید و از تفریح ​​و سفر لذت ببرید.

فیروزی پوربادی با توجه به کمبودهایی که در حوزه پذیرایی از مسافران در حوزه انتخابیه خود وجود دارد، تصریح کرد: امامزاده آقا علی عباس (ع) پذیرای زائران زیادی در بادرود است که می طلبد در خصوص حرم، کمپ اقداماتی انجام شود. ، هتل. نیاز به راه اندازی کمپ های ویژه مسافران است چرا که این روزها شاهد کمپ برخی از مسافران در کنار پارک ها هستیم و این نیاز احساس می شود که برای توسعه بیشتر فرصت های گردشگری به زیرساخت های اقامتی و پذیرایی اضافه شود.

وی از مسئولان گردشگری خواست تا نسبت به صدور مجوز، ایمن سازی تسهیلات و حمایت از گردشگری و همچنین حمایت از ساخت اقامتگاه های بومگردی، هتل ها و زیرساخت هایی که به صنعت گردشگری کمک می کند و به نیازهای منطقه کمک می کند، توجه بیشتری داشته باشند. کاهش می یابد تا فضایی ایجاد شود که در آن افراد مکان هایی برای اقامت و استراحت در هنگام سفر به شهرها داشته باشند.

خواندن  نمایندگی تعمیرات یخچال اسنوا Snowa در تهران

نماینده مردم نطنز در مجلس در پایان به مسافران توصیه کرد: ایمنی رانندگی را رعایت کرده و در حالت خواب آلودگی و خستگی سفر نکنند و همچنین قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا در آرامش کامل به مقصد برسند. .

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به VPS)

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به ) از نظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *