سفارش چاپ فلکسو ابدائبلا

رنگ ها – آیا این یک “سفارش چاپ فلکسو” (به عنوان مثال، زرد شماره 5، قرمز شماره 40) یا “معاف از صدور گواهینامه” است؟

طعم ها – آیا طعم مصنوعی و/یا طبیعی است؟

ارگانیک – آیا مطابق با مشخصات برنامه ملی ارگانیک (NOP) مطابق با USDA (7 CFR 205) است؟

محدودیت ها یا محدودیت ها – اگر حداکثر سطوح تعریف شده وجود دارد، آنها چه هستند؟

پیشنهاد 65 کالیفرنیا – آیا محصول یا اجزای موجود در محصول الزامات اعلامیه مندرج در پیشنهاد 65 کالیفرنیا (مواد سرطان زا) را برآورده می کند؟

ترکیب فلزات سنگین یا گارانتی – فلزات سنگین، به ویژه سرب، جیوه، کادمیوم و کروم شش ظرفیتی به طور هدفمند به مواد اضافه نمی شوند. برای مواد بسته بندی، این ضمانت معمولاً تصریح می کند که مواد حاوی کمتر از مجموع 100 ppm فلزات سنگین هستند، صرف نظر از نحوه معرفی.

 

 

گواهی آنالیز (COA)

گواهی تجزیه و تحلیل (COA) نتایج آزمایش تامین کننده در لات خاصی است که به شما ارائه می شود. قبل از نیاز به COA، تعیین ویژگی های کلیدی که می توانند نوسان داشته باشند، نگرانی های گذشته و مطابقت با مشخصات برای محصول یا فرآیند شما ضروری است.

خواندن  لیبل پشت چسبدار لبقفغا

 

ممکن است متوجه شوید که بسیاری از مواد خام شما، مانند مواد بسته بندی و روغن های تصفیه شده، ممکن است نیازی به COA نداشته باشند، با این حال، اطمینان حاصل کنید که از الزامات ذکر شده در استانداردهای مشتری یا ممیزی (مانند ممیزی های ابتکاری جهانی ایمنی غذا) پیروی می کنید.

 

ممکن است هزینه های اولیه یا پنهانی با نیاز به COA وجود داشته باشد. از تامین کنندگان بپرسید که چه آزمایش هایی را به طور معمول انجام می دهند یا در صورت درخواست شما برای یک تحلیل مشخص. همچنین ممکن است برای دریافت یا بازبینی شما، برای نگهداری احتمالی مطالب در حین انتظار برای نتیجه، و برای یک برنامه اقدام اگر نتایج مشخص کند که مطالب با مشخصات شما مطابقت ندارد، هزینه‌هایی نیز وجود دارد.

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به VPS)

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به ) از نظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *