رضایی: دولت محدودیتی برای پرداخت ظرفیت تولید ندارد

[ad_1]

ایسنا/ خوزستان معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: هیچ محدودیتی در دولت برای پرداخت تسهیلات تولیدی وجود ندارد.

محسن رضایی امروز 12 فروردین ماه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شماره یک آبادان در جمع خبرنگاران گفت: موضوعی که اکنون باید حل شود تسریع فعالیت های اقتصادی است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: فعالیت های اقتصادی زیادی در کشور وجود دارد که یا بسیار کند است و یا با تمام ظرفیت کار نمی کند.

معاون رئیس جمهور گفت: تسریع تولید ملی و فعالیت اقتصادی و همچنین افزایش بهره وری در صنعت موضوع بسیار مهمی است که باید به آن توجه شود.

رضایی گفت: باید هزینه های تولید کاهش یابد تا بازار محصولات کشور در داخل و خارج از کشور تسهیل شود و می توانیم از این محصولات حمایت کنیم.

وی ادامه داد: پالایشگاه دوم آبادان ظرفیت بسیار خوبی است که در این دولت مجوز دارد و ظرفیت بسیار خوبی را به پالایشگاه قدیم آبادان اضافه می کند.

خواندن  وکیل: ضعف منشی به راحتی به یک عامل ناشناخته نسبت داده می شود

رضایی بیان کرد: ظرفیت های بسیار خوبی در واحدهای مستقر در شهرک صنعتی آبادان مورد توجه قرار گرفته است که باید از این ظرفیت ها که تولیدات بسیار خوبی دارند حمایت شود.

وی افزود: باید کارخانه ها را با تمام ظرفیت ها فعال و نوسازی کنیم تا این واحدها بتوانند تولید کنند.

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: در دولت محدودیتی برای پرداخت تسهیلات تولیدی وجود ندارد، اما صنایع باید در بازار عرضه کنند و مشکل بازاریابی خود را حل کنند و هزینه تولید را کاهش دهند.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *