واکنش نمایندگان مجلس به حواشی در مقابل فوتبال ایران و لبنان

[ad_1]

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به حواشی و اتفاقات بازی فوتبال ایران و لبنان واکنش نشان دادند.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال کشورمان روز گذشته در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف تیم لبنانی رفت که با وجود بلیت فروشی، ورود بانوان به ورزشگاه ممنوع شد. طبق عکس های منتشر شده زنان با در دست داشتن بلیت مسابقه اجازه ورود به ورزشگاه را ندارند. در پی این اتفاق تعدادی از نمایندگان مجلس با انتشار متن هایی در صفحه توئیتر خود به این موضوع واکنش نشان دادند که در ادامه می خوانید:

محمد باکر کلیباف، رئیس مجلس:

رفتار غیرمنطقی و غیرمحترمانه نسبت به بانوان محترم که به دلیل کاستی های مدیریتی و تصمیمات عجولانه به وجود آمد باعث پشیمانی و ضربه افکار عمومی شد. به کمیسیون امور داخلی و شوراها دستور داده شده است که سریعاً به این سوء مدیریت و فراخوان مسئولان خاطی رسیدگی کرده و زمینه را برای رعایت حقوق زنان شریف فراهم کند.»

خواندن  جشنواره دختران آبادانی در هفته پایانی دور ر فت لیگ برتر فوتسال

محمد صفایی نماینده گناباد:

«رفتار دیروز با زنان حامی تیم ملی در ورزشگاه مشهد بر خلاف شئونات عمومی و شأن فرهنگ ایرانی بود. من قاطعانه به این موضوع در مجلس رسیدگی خواهم کرد.

فاطمه قاسم پور نماینده تهران:

سلسله بی تدبیری های وزارت ورزش در بازی ایران و لبنان موجب حرمت بانوانی شد که طبق روال اعلام شده قصد تماشای این مسابقه را داشتند. من این اشتباه بزرگ را به وزیر هشدار می دهم و وزیر باید پاسخ دهد.

فاطمه رحمانی نماینده مشهد:

حواشی حضور تماشاگران به ویژه بانوان در بازی ایران و لبنان به دلیل عدم تصمیم گیری قاطع وزارت ورزش است. بارها گفته شده ایجاد زیرساخت ها و بسترهای فرهنگی لازم برای حضور بانوان در ورزشگاه شرط است که با درایت و برنامه ریزی رعایت نشد. «وزارت ورزش باید در این زمینه پاسخگو باشد.

جلال رشیدی کوچی نماینده مرودست:

«با ارادت خود به جناب آقایان وحیدی و سجادی وزرای محترم کشور و ورزش روز یکشنبه ۱۴ فروردین سوال خود را در مورد اتفاقات تلخ ورزشگاه مشهد مطرح خواهم کرد. «یک بار برای همیشه باید جلوی این رفتارهای زننده که اعتماد را از بین می برد و بهانه ای برای ضدانقلاب است، گرفته شود.

خواندن  درباره ی لیبل حرارتی و نحوه چاپ آن (23)

مجتبی توانگر نماینده تهران:

«دختران برای تماشای فوتبال بلیت خریدند، اما سهمشان تبدیل به اسپری فلفل شد! این اقدامات اثری جز کاهش هزینه های داخلی و خارجی ندارد. در اولین فرصت سوال وزیر ورزش را ثبت می کنم. او باید مسئول این حادثه باشد. اگر در چارچوب قانون نمی توانید به وظیفه خود عمل کنید، بهتر است بروید!

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *