کشور در سال جدید نیازمند مدیران جوان و انقلابی است

[ad_1]

ایسنا/ اصفهان این فعال سیاسی اصولگرا گفت: رویکرد کشور به نخبگان و به کارگیری رهبران جوان و انقلابی باید تغییر کند، زیرا ایران فرماندهان و مدیران جدید امیدوار می خواهد.

مهدی سکران در گفت وگو با ایسنا درباره مهمترین نقاط قوت و ضعف 1400وی افزود: معتقدم در سال 1400 انتخابات ریاست جمهوری سالم و مشارکت مردم با وجود همه مشکلات، ناکارآمدی ها و شرایط بحرانی، انتقال بدون مانع قدرت، واکسیناسیون دسته جمعی و نجات از تاج های وحشتناک، عضویت در شانگهای برگزار خواهد شد. مذاكره و مديريت مذاكرات در خصوص بهبود برنامه هاي هسته اي و برخي تصميمات خوب دولت در زمينه تجارت و مسكن را مي توان از نقاط مثبت سال گذشته دانست.

وی افزود: به نظر من ضعف‌های امسال روند کند تغییر دولت، عدم عزل برخی مدیران میانی که همچنان باعث ناکارآمدی در حوزه مربوطه می‌شوند، برخورد مجلس با برخی طرح‌های غیرضروری و تورم راکد در نیمه دوم است. امسال یک نقطه ضعف است.

خواندن  گفتگوی تلفنی امیر عبداللهیان و بورل

سخنگوی جمعیت پیشرفت و عدالت اصفهان درباره سیاست های اتخاذ شده در سال جدید گفت: دولت پنجم نباید در دولت قبل به همین شکل باشد و بی شک با دولت جدید نیازمند تغییر جدی در سطح مدیران میانی و انقلابی هستیم. 8 سال است که درگیر سخت ترین جنگ اقتصادی با فرماندهان جاهل بوده که موتور مادی و معنوی کشور را خسته کرده است.

شکران گفت: نیازمند تغییر جدی در سیاست اقتصادی و افرادی هستیم که آن سیاست ها را اجرا می کنند. مجلس باید از موضوعات فرعی بر روی موضوعات عمده تمرکز کند، قوانینی را بدون پشتوانه یا عدم کارکرد تصویب نکند و اگر قانونی را تصویب کرد به اجرای آن ادامه دهد. تکلیف مذاکرات باید سریع روشن شود مشروط شدن جامعه و اقتصاد سم مهلکی است که میراث بورجا و برجاماکا است.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد به نخبگان و به کارگیری مدیران جوان و انقلابی باید تغییر کند چرا که کشور خواهان فرماندهان و مدیران جدید پر امید است.

خواندن  لوله سه لایه یو پی وی سی لاوین پلاست

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به VPS)

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به ) از نظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *