سفارش لیبل صدفی

انتخاب ماده برچسب ابتدا به این بستگی سفارش لیبل صدفی دارد که از فناوری چاپ مستقیم حرارتی یا انتقال حرارتی استفاده می شود.

 

دو نوع روکش حرارتی وجود دارد: کاغذی و مصنوعی. درک این انواع و کیفیت های facestock یک گام برای کمک به شما در تعیین برچسب مناسب برای برنامه شما خواهد بود.

 

کاغذ

کاغذ یک ماده مقرون به صرفه برای استفاده در داخل ساختمان و چرخه عمر کوتاه تری است. این یک روکش همه کاره است که از برچسب زدن روی سطوح مختلف مانند راه راه، کاغذ، فیلم های بسته بندی، (بیشتر) پلاستیک و فلز و شیشه پشتیبانی می کند.

 

انواع مختلفی از لیبل های کاغذی وجود دارد، ابتدا کاغذ بدون پوشش وجود دارد که برای کاربردهای تجاری و صنعتی یک تعادل بهینه بین عملکرد و قیمت ایجاد می کند. کاغذ پوشش داده شده، که برای چاپ با حجم بالا و در مواقعی که کیفیت چاپ بهتر مورد نیاز است ایده آل است.

خواندن  گاز محافظ در جوشکاری آرگون و جوش CO2

 

رنگ ابزار بسیار مفیدی برای ارائه یک نشانه بصری برای برجسته کردن اطلاعات مهم روی برچسب مانند دستورالعمل‌های ویژه حمل و نقل یا اولویت بسته است. فناوری IQ Color Zebra شما را قادر می‌سازد تا با استفاده از چاپگر حرارتی Zebra رنگی را در صورت نیاز چاپ کنید. با رنگ IQ، مشتری مناطق رنگی را روی برچسب و رنگ آن منطقه خاص را تعیین می کند. تصویر چاپ شده برای آن مناطق به رنگ تعریف شده است.

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *