حمایت از فعالیت شرکت های دانش بنیان از اولویت های مهم معاونت اقتصادی وزارت امور خارجه است

[ad_1]

در این دیدار دکتر صفری معاون دیپلماسی اقتصادی و دکتر ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری بر ادامه همکاری ها در راستای حمایت از فعالیت شرکت های دانش بنیان تاکید کردند.

به گزارش ایسنا، مهدی صفری امروز در نشستی که با حضور جمعی از مدیران، معاون وزیر اقتصاد و معاون علمی و فناوری نخست وزیر زیرمجموعه معاونت علمی و فناوری برگزار شد، با اشاره به اقدامات وزارت علوم وزارت امور خارجه در معرفی و حمایت از فعالیت ها، آمادگی کامل وزارت امور خارجه برای هر گونه مساعدت در راستای توانمندسازی شرکت های دانش بنیان، صادرات محصولات و خدمات این شرکت ها و رفع نیازهای آنها و پیشنهاد تشکیل کمیسیون مشترک برای مشاوره مستمر و همکاری نظارت بر شرکت های دانش بنیان در قالب این کمیته.

ستاری با ابراز خرسندی از همکاری نزدیک وزارت امور خارجه با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از تشکیل کمیته مشترک همکاری در این زمینه استقبال کرد و از علم و فناوری کشور اهتمام ورزید و به توسعه کمک کند. شرکت های دانش بنیان خدمات ارزنده به کشور را یکی از راه های بهبود کشور می دانند.

خواندن  لایف کوچینگ موفقیت فردی سایت رسمی شهرام اسلامی (3)

وی همچنین با اشاره به پیشرفت های صورت گرفته در سال های اخیر خاطرنشان کرد: وزارت امور خارجه و سفارتخانه های کشورمان می توانند نقش مهمی در کمک به توسعه شرکت های دانش بنیان داشته باشند.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *