پلیس باید به اطلاعات مراجعه کند

[ad_1]

ایسنا/ فارس نماینده شیراز و زرگان در مجلس شورای اسلامی، وضع قانون را موضوعی مهم در حوزه امنیتی و انتظامی دانست و گفت: مجلس باید این وظیفه را انجام دهد و پلیس به سراغ اطلاعات برود.

ابراهیم عزیزی روز شنبه ششم فروردین ماه با تبریک نوروز سال 1401 به مناسبت عید نوروز سال 1401 به اعضای قرارگاه نوروزی انتظامی فارس گفت: با استفاده از تجربیات گذشته و درک تحولات، نقش مهمی در ایجاد امنیت و نظم دارد. .

وی با اشاره به نگاه ویژه مجلس به موضوع نظم و امنیت در بودجه سال 1401 گفت: مجلس همواره به فکر تقویت دفاع بوده است چرا که باید به حوزه دفاعی و امنیتی با دیدی جامع، علمی و هوشمندانه نگاه کرد. چشم انداز.”

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امنیت به عنوان مهمترین خواسته آحاد جامعه باید به خوبی تامین شود و در این زمینه همه دستگاه ها باید احساس مسئولیت کنند. “

خواندن  دوره آموزش جوشکاری آرگون(TIG) بامدرک سازمان فنی و حرفه ای (2)

عزیزی امنیت را تنها وظیفه پلیس ندانست و افزود: اقتصادی، فرهنگی، آموزشی و …. همه در عرصه امنیت مسئول هستند و این وظیفه تنها بر عهده پلیس نیست، بنابراین اگر به وظیفه خود به درستی عمل نکنند، بار سنگینی بر دوش پلیس خواهد بود.

به گفته وی، پلیس امروز به خدا به امنیت و حسن رفتار و احترام به مردم معروف است و این را می توان در رفتار پلیس دید.

نماینده مردم شیراز و زرگان در مجلس شورای اسلامی در ادامه این نشست در خصوص آخرین وضعیت تغییر قانون حمل سلاح و روزهای کاری مجلس در سال جدید بررسی می شود.

عزیزی ادامه داد: با توجه به این تغییرات، قوه قضاییه باید نظرات خود را به کمیسیون امنیت ملی ارائه کند تا با انجام کارهای تخصصی و علمی، خللی در روند مجازات کیفری ایجاد نکند.

وی افزود: با توجه به اهمیت اصلاح قانون حمل سلاح، دولت پس از دریافت پیشنهادات ناجا این لایحه را در یک فوریت به مجلس ارسال کرد.

خواندن  رئیس جمهور: مرگ حتی یک نفر به خاطر تاج بزرگ است

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *