رهبر معظم انقلاب بر پیکر حجت الاسلام والمسلمین ریاساری نماز اقامه کردند.

[ad_1]

رهبر معظم انقلاب اسلامی شامگاه سوم با حضور بر پیکر مرحوم حجت الاسلام والمسلمین ریاسری، بر پیکر این عالم ربانی نماز اقامه کردند و سپس با حضور خانواده وی، نماز خواندند. اعضا و برخی نزدیکان طی سخنانی کوتاه، انقلاب را منشأ خیر نظام دانستند.

به گزارش ایسنا، «هر چه خاطره از آقای رئیسی داریم، خاطره خوبی است». اینها اولین سخنانی است که حضرت آیت الله خامنه ای پس از اقامه نماز بر پیکر این عالم مجاهد بیان کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین به روایت اولین دیدار خود با ریاسری و همچنین جلسات کاری از جمله در دوران وزارت اطلاعات اشاره کردند و گفتند: و روحانی بودند.


رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین ریشهری را فقدان وی را ضایعه ای تلخ و غم انگیز توصیف کردند و خواستار تقوا و سلامتی روح و مجاهدت مستمر این روحانی انقلابی شدند. و همچنین تنوع میدان جنگ.

مرحوم حجه الاسلام والمسلمین ریشهری در دوم فروردین 1401 در یکی از بیمارستان های تهران به لک الله پیوست. وی در طول حیات خود، علاوه بر مشاغل علمی و معرفتی و خدمات استثنایی به حوزه های علمیه، از ابتدای انقلاب اسلامی، وظایف مهمی از جمله «مقام معظم رهبری در دادگاه های انقلاب»، «بازدارنده نظام»، «وزیر اولی» را انجام داد. اطلاعات”. وی نماینده مجلس خبرگان رهبری، عضویت در شورای اعزامی و تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام در خدمت انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران بود.

خواندن  هزینه ثبت نام دوره MBA آنلاین وبسایت آموزش مجازی علم ساز (6)

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *