گروه لیزر های صنعتی داود

گروه لیزر های صنعتی داود
برش لیزر فلزات, برش لیزر فلزات صنعتی, دستگاه برش لیزر فلزات

لیزر سرعت بالا: با توجه به توان بالای سورس لیزر دستگاههای لیزر سرعت بالا برای برش لیزری قطعات بسیار مناسب می باشد. با توجه به توان بالای سورس لیزر دستگاههای لیزر سرعت بالا برای برش لیزری قطعات بسیار مناسب می باشد. همچنین دستگاه کوچک رومیزی با میز کار کوچک 25 در 35 نیز در بازار موجود است که توانایی محدودی دارد و برای حکاکی بر روی قطعات و یا برش مقوا ، طلق ، نمد در قطر کم کاربرد دارد. زمانی که اشعه قوی لیزر که توسط یک خروجی قدرتمند روی یک جسم می تابد، قسمتی از جسم که اشعه روی آن تابیده یا می سوزد و یا ذوب می شود و توسط فشار گاز این حوضچه بسیار ریز مذاب از روی جسم که عموما فلز است پاک می شود و سرانجام با حرکت نازل هدایت کننده لیزر به همراه فشار گاز، یک سطح بریده شده با کیفیت عالی ایجاد می شود. Th is a rt​icle h​as been  done wi th GSA Conte᠎nt​ Gener at or Demover si on.

دستگاه برش لیزر فلزات

از تکنولوژی برش لیزری فلزات می توان به عنوان نمونه سازی قبل از تولید بر اساس طرح گسترده قطعات با فرمت Autocad استفاده کرد. علامت گذاشتن بر روی مواد آلی مثل چوب بر اساس کربونیزاسیون مواد است که باعث تیرگی سطح میشود. مجموعه صنعتی برش لیزری یعقوبی فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ در زمینه برش لیزر و خمکاری با بهرهگیری از تجهیزات و ماشینآلات روز دنیا، بر اساس استانداردهای بینالمللی و همچنین با به کارگیری نیروی انسانی مجرب و متخصص آغاز نمود. از آنجا که Autocad سیستم کنترل برش لیزر CNC می باشد به راحتی می توان فایلهای برش لیزر طراحی شده توسط نرم افزار Autocad را به عنوان نقشه برش لیزری قطعات استفاده نمود. آهن با قطر ۴٫۵mm تا ۱۲mm با قدرت ، دقت ، سرعت و کیفیت بی نظیر که آهن و استیل برش خورده همچون گذشته نیازی به از بین بردن اضافات و ناصافی ها ی لبه نداشته ، مجموع خدمات برش لیزر فلزات به علت استفاده از دستگاه های پیشرفته و صنعتی از هدر رفت مواد خام ، جلوگیری خواهد نمود و تا حد امکان طبق سلیقه و خواست شما برش ها انجام خواهند پذیرفت . دستگاه لیزر فلزات مدل RT1530 G2 با میز کار 3 متر در 1.5 متر موجود است. ᠎This content has  been creat​ed by G SA Content Generator DE᠎MO!

خواندن  مهمترین نکاتی که هنگام خرید فن دیواری باید مد نظر داشته باشیم

در این دستگاه فیبر با یک ماده خاکی که شامل erbium, dysprosium, ytterbium, neodymium است رها میشود. مرکز برش لیزر افق با ارائه انواع خدمات برش لیزر برای فلزات گوناگون، همواره سعی در ارائه بهترین راهکار ها برای تولیدات دقیق و به صرفه است. این نوع لیزر، نوعی لیزر جامد سنتی است اما در آن به جای میله، دال، دیسک از فیبر نوری استفاده میشود. امروز اما با استفاده از دستگاه لیزر فلزات امکان برش انواع فلزات از جمله این فلز زیبا و گرانبها جهت ساخت انواع زیورآلات به سادگی وجود دارد. خدمات برش لیزری فلزات و غیر فلزات توسط شرکت سیاوش لیزر سیاوش لیزر با سابقه درخشان در زمینه خدمات برش لیزر فلزات همراه شما صنعتگر گرامی می باشد. محصولی خریداری کنید که بتواند نیاز و انتظارات شما را برطرف سازد. با استفاده از حکاکی لیزری میتوانید مواد گسترده تری از فولاد، آلومینیوم، آلومینیوم آنودایز شده، سرب، منیزیم را حکاکی کنید. ضمناً در مقایسه با برش دستی قطعات یکنواخت تری بدست می دهد. بدون اینکه نیازی به اتلاف وقت زیاد جهت برش ورقه های چوبی با اره مویی باشد! در زمانی که دستگاه در حال برشکاری بر روی میز اول می باشد اپراتور می تواند ورق های جدید را روی میز دوم بارگذاری کند و ورق های برشکاری شده را از میز دوم تخلیه کند تا از اتلاف وقت جلوگیری شود.

خواندن  کر درایر چیست ؟

نسل اول دستگاه های سی ان سی ، ماشین های NC بودند که مخفف Numerical Control است و همان طور که از نامش پیداست فاقد کامپیوتر بوده این دستگاه ها طبق منطقی خاص، از جمله نوار یا کارتهای پانچ شده کار می کردند. این فرآیند گاهی اوقات شامل شات بلاست، پوشش الکترونیکی، عملیات حرارتی است که میتواند پیچیده ترین مسائل ردیابی را برطرف کند. حکاکی اکثر اوقات برای حکاکی قطعات فلزی که در معرض سایش ها و درمان های سطحی قرار دارند به کار میرود. دقت برش لیزری فلزات نسبت به سایر دستگاه ها بسیار بسیار بالاتر است و براحتی میتوان بوسیله آن قطعات بسیار پیچیده را برش زد. دقت برش لیزری فلزات بسیار بالاتر از روش های مشابه می باشد و بسته به ضخامت قطعه بین ۰.۰۲ تا ۰.۱ دقت قابل انتظار است. در برش لیزر فلزات با توجه به اشعه لیزر بسیار کاونی برای برش فلزات تغییر دمای قطعه قبل و بعد از برش بسیار ناچیز می باشد این امر باعث حفظ خواص مکانیکی و فیزیکی قطعه برش کاری شده می گردد. حکاکی لیزری یک عمل با اثر همیشگی است که از پرتویی از نور متمرکز برای ایجاد علاما استفاده میکند. همچنین دارای دقت و کیفیت بالایی است و استفاده از این روش بسیار آسان میباشد و حتی بدون اپراتور نیز میتوان کار برش را انجام داد.

خواندن  لیبل ها و مزایای آنها (2)

برش لیزر فلزات

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد برش لیزر ورق مس لطفا از سایت ما دیدن کنید.

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به VPS)

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به ) از نظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *