مشخصات جدول توضیحات قیمت دستگاه برش لیزری فایبری (2)

مشخصات جدول توضیحات قیمت دستگاه برش لیزری فایبری
برش لیزر آلومینیوم, دستگاه برش لیزر آلومینیوم

برش لیزر آلومینیومی که با دستگاه لیزر صورت میگیرد سبب می شود تا هیچگونه فرو رفتگی در ورقه ی آلومینیومی ایجاد نشود؛ اصطلاحا ورقه ی آلومینیومی دچار خراش هایی بر اثر برش نمی شود. به عنوان مقایسه بین دستگاه برش لیزرفایبر و دستگاه برش YAG، هزینه برش لیزر با فایبر کمتر از دستگاه برش لیزر YAG است که نیاز به تعویض مکرر لوازم جانبی از جمله لامپ لیزری دارد. در بسیاری از شرکت ها به دلیل اینکه آلومینیوم لیزر را منعکس می کند و به دستگاه آسیب می رساند در استفاده از دستگاه لیزر برای برش آلومینیوم تردید دارند اما با ورود دستگاه های جدید برش لیزر این مشکل بوسیله سنسورهایی به خوبی برطرف شده است. برش آلومینیوم به دلیل اینکه از سایر فلزات نرم تر می باشد سخت تر بوده و مشکلاتی را به همراه دارد. در تهیه پروفیلهای مصرفی جهت سایر صنایع نیز این دقت بهنوبه خود ارزشمند است. این مورد در صنایع جلوه شاخصی داشته و کاملا چشمگیر است. این عوامل با توجه به نوع لیزر مورد استفاده متفاوت است. لیزر قابل برشکاری هستند. برای برشکاری. این دستگاه بدلیل توانایی هایی که دارد می تواند تمام کننده خوبی برای برش واترجت باشد. قیمت برش لیزر آلومینیوم اگر از دستگاه های مدرن و مجهزی برای برش استفاده شود ممکن است کمی افزایش یاید که البته این افزایش قیمت نیز بی دلیل نیست زیرا کیفیت برش تا حد بسیار زیادی افزایش می یاید و هیچ فرو رفتگی و یا نقصی بر روی ورق ایجاد نمیشود. Post was generat ed  with GSA  Content Generat​or Demov​er sion​.

خواندن  ورق سیاه اصفهان برای کسب و کار شما حیاتی است. یاد بگیرید چرا!

برش لیزر آلومینیوم

روش لیزر برش آهن، در مقایسه با برخی روشهای دیگر روش گرانتری است اما در کاربردهای صنعتی در تیراژ بالا، روش مقرون به صرفه ای به حساب می آید؛ زیرا دارای مزایای فراوانی است که در ادامه آن ها را نام بردیم. برخی از شرکت های برش لیزری در مورد برش ورقه های آلومینیوم مردد هستند زیرا این فلز ممکن است به دستگاه آسیب وارد کند. برای استفاده و بهره گرفتن از این فلز نیاز است تا آن را به ورقه ی آلومینیوم تبدیل کنند؛ و این فرایند تبدیل فلز آلومینیوم به ورقه ی آلومینیومی تحت عنوان برش لیزر آلومینیوم انجام می شود. دستگاه های لیزر شرکت نوین تاک دارای یکسال گارانتی بی قید و شرط و ده سال خدمات پس از فروش می باشد. از عوامل دیگری که در برش لیزر آلومینیوم با کیفیت تاثیرگذار است مهارت فردی است که اپراتوری دستگاه را بر عهده میگیرد. در برش لیزر آلومینیوم در صورتی که برش ساده باشد در نتیجه میتوان قطعات برش خورده را در مدت زمان کوتاهی دریافت نمود اما در صورتی که به حکاکی نیاز باشد این زمان بیشتر خواهد شد.

خواندن  بالا در مورد شیروانی فلزی؟

لیزر را برای برش انواع قطعات فلزی یا غیرفلزی استفاده می کنند. در صورتی که سفارشات زیادی داشته باشید و یا برش های پیچیده ای نیاز داشته باشید تعرفه برش لیزر آلومینیوم متفاوت خواهد بود. قیمت برش لیزر آلومینیوم نسبت به حجم کار متفاوت خواهد بود. شرکت های زیادی وجود دارند که در زمینه برش لیزر آلومنیوم فعالیت میکنند و هر یک قیمت برش لیزر آلومینیوم را خود تعیین میکنند و هیچ تعرفه مشخص و ثابتی ندارد. کاربرد را دارند داشته باشیم. اگر به دنبال برش لیزر آلومینیوم ارزان هستید پیشنهاد میکنیم تا شرکت برش لیزر نیک را انتخاب نمایید که از شرکت های تخصصی در زمینه برش لیزری در کشور میباشد. مجموعه آراکس در برش فلزات با لیزر جایگاه خود را در این صنعت به اثبات رسانده و از سال ۹۴ با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و جدیدترین دستگاههای برش لیزری در چرخهء صنعت ایران فعالیت کرده . در مجموعه شیت لیزر، تمام مراحل برش لیزر آلومینیوم به صورت خودکار و بدون دخالت صورت میپذیرد. فرایند کار در عملیات برش لیزری این گونه است که اشعه لیزر بر روی فلز مورد نظر که میتواند برنج، آهن، ورق آلومینیوم و …

انواع اره های فلز بر را هم می توان اضافه نمود.که جهت برش انواع گرده و پروفیل از آنها استفاده می شود. صافی سطح برش خورده: تنظیم دستگاه پرتوافشان و تلفیق آن با مواردی از قبیل تنظیم توان اشعه، نوع و فشار گاز مصرفی و نیز سرعت برش لیزر آلومینیوم به صاف و صیقلی شدن سطوح برش خورده کمک زیادی میکند. دستگاه های برش فلزات در سری LF-PE در توان های 1000 الی 8000 وات موجود هستند. انجام برش آلومینیوم به علت اینکه نسبت به فولاد و بسیاری دیگر از فلزات نرم تر می باشد سخت تر بوده و با مشکلاتی همراه است ولی اگر فردی، تجربه و مهارت کافی در استفاده از دستگاه لیزر داشته باشد می تواند با استفاده از تنظیمات دقیق و تنظیم و کنترل سرعت، فشار گاز و تمرکز لیزر به خوبی از عهده برش آلومینیوم بر آید. تیوبهای فلزی: بطورمکلی میتوان گفت هزینه ای که لازم است جهت تهیه تیوب فلزی بپردازید بیشتر از هزینه خرید تیوب شیشه ای است اما این نوع از تیوب ها دارای مزایایی نیز هستن از جمله اینکه در بسیاری از موارد به خنککننده نیازی نداشته و تنها از طریق هوا خنک میشوند، در تیوبهای فلزی از فرکانسهای رادیویی جهت برانگیختهشدن گاز استفاده میشود و تیوب های فلزی میتوانند برشهای ظریف تری را نسبتبه تیوب های شیشه ای ممکن سازند.  This po᠎st has been  done  by GSA Content G᠎ener​ator  DEMO᠎!

خواندن  تعدادی از نمایندگان مجلس با تک تک وزیران اختلافات شخصی دارند

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به VPS)

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به ) از نظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *