قیمت دستگاه برش فلزات

قیمت دستگاه برش فلزات
برش لیزر فلزات, برش لیزر فلزات صنعتی, دستگاه برش لیزر فلزات

بر اساس میزان سختی و ضخامتی که متریال مورد هدف دارند توان دستگاه لیزر قابل تنظیم میباشد. اشعه تولید شده در تیوب لازم است جهت پرتاب به سمت متریال به سمت هد دستگاه فرستاده شود. برش لیز مخفف عبارت Light Amplification by Stimulated Emission of Radiation به معنی تقویت نور به روش گسیل القایی تابش می­ باشد. فرزکاری: یکی از روشهای قدیمی برش فلزات است. امروزه روش های متعددی برای برشکاری اجسام،مورد استفاده قرار می گیرد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.در این مقاله به یکی از تمیزترین برش ها یعنی برش لیزری می پردازیم. برش لیزر: برش لیزر به عنوان یکی روش ها مدرن در بازه 10 تا 25 میلی متر مورد استفاده قرار میگیرد. ضمن اینکه کیفیت بالای قطعات بهکاررفته در این دستگاهها سبب میشود هزینه تعمیر و نگهداری در این دستگاه بهشدت کاهش پیدا کرده و با پرداخت هزینه ابتدایی جهت خرید تا سالیان سال نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعات وجود نخواهد داشت. A rt ic le w᠎as g en᠎er at ed ᠎with t᠎he  help  of GSA C᠎onte nt Gen​erator D᠎em oversion!

برش لیزر فلزات صنعتی

عوامل متعددی در تعیین قیمت یک دستگاه برش لیزری تأثیرگذار هستند که از جمله این عوامل میتوان به نوع و توان تیوب لیزر، ابعاد و اندازه سطح کار مؤثر دستگاه، برند قطعات بهکاررفته در دستگاه، وجود ویژگیهای خاص همچون میز متحرک در دستگاه، ارائه خدمات پساز فروش و گارانتی را نام برد. اشعه لیزر بعد از برخورد به این آینه ها (معمولاً تعداد آن ها 3 آینه در هر دستگاه است) از تیوب به هد دستگاه میرسد. بعد از انتخاب دستگاه و خرید آن همراهی متخصصان نوین تاک در تمامی مراحل نصب و پشتیبانی دستگاه ها با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش شرکت در کنار شماست. از انجا که در برش لیزری اشعه به صورت کانونی می تابد، قطعات قبل و بعد از برش تغییر دمای نا محسوسی دارند در نتیجه خواص مكانيكي و فيزيكی متریال مورد استفاده حفظ می گردد. مزیتی که برش لیزر فلزات نسبت به سایر مدل های برش دارد این است که در برش لیزر ، ضایعات حاصل از کار به مراتب کم بوده و کم دردسر است، و حتی میتوان سخت ترین الگو ها را در این دستگاه برنامه ریزی کرد . البته بهترین کیفیت برش آن روی اجسام غیر فلزی، مواد خام (چوب، چرم و لاستیک) و یا در حکاکی روی اشیاء سخت حاصل می شود.

خواندن  صلح و آشتی در صورت انتقام پس از 19 سال

احتمالا دستگاه پرینتر سه بعدی را می شناسید.

این دستگاه ها در مدل های متنوعی به بازار عرضه می شود که مشتریان می توانند نسبت به نیاز خود، مدل مناسب را خریداری کنند. سرعت بالایی بوده ولی سرعت آن در ضخامت های بالا به شدت کاهش مییابد. از طرفی سرعت برش، قدرت دستگاه را جهت برش مشخص میکند و قیمت دستگاه لیزر با توجه به افزایش میزان سرعت برش، متفاوت خواهد بود. برش پلاسما: به دلیل داشتن تنوع در قیمت و انجام کار بسیار کاربردی است و نسبت به روش هواگاز سرعت بالاتری دارد. در رابطه با برش فلزات باید بدانید که برش فلزات عموما به دو صورت سنتی و مدرن انجام می شود. احتمالا دستگاه پرینتر سه بعدی را می شناسید. پاسخ: انتخاب بین دستگاه لیزر فلزات یا غیرفلزات بستگی به بازار کار شما داره. برخی افراد اقدام به خرید دستگاه های دست دوم می کنند که این امر پیشنهاد نمی شود زیرا دستگاه ها بر اساس ساعت مصرفی که دارند از عمر آن ها کم می شود. لیزرهایی که قدرت برش بیشتری دارند می توانند ضخامت بیشتری داشته باشند، همچنین می توانند ضخامت های کوچکتر را در مدت زمان کمتری برش دهند. در ارتباط با نحوه عملکرد دستگاه برش لیزری میتوان گفت که در این دستگاه ها از اشعه لیزر که یک پرتو نور متمرکز است جهت ایجاد حکاکی و برش بر روی متریال گوناگون استفاده میشود.

خواندن  آصفری: مجلس با هرگونه افزایش تعرفه خدمات پزشکی مخالف است

برش لیزر فلزات

هد در دستگاه برش لیزر وظیفه تقویت اشعه لیزر را جهت ایجاد برش و حکاکی بر روی متریال برعهده دارد. دستگاه لیزر در توانهای مختلف جهت ایجاد برش بر روی تمامی این متریال وجود دارد. جهت دریافت قیمت به روز تمامی دستگاه ها با کارشناسان ما تماس بگیرید. برش هواگاز: برای برش آهن و فولاد مورد استفاده قرار میگیرد و به دلیل تولید لبه های تمیز و دقیق، بسیار مناسب است. در برش لیزری فلزات بر روی قطعه ای که برش می خورد هیچ گونه فشار فیزیکی اعمال نمی شود و در نتیجه شاهد له شدن در لبه های قطعات نخواهیم بود. همانطور که برای راه اندازی تمامی کسب و کار ها نیاز به نوشتن یک بیزینس پلن می باشد؛ کارگاه های برش لیزر هم به این پلن نیاز دارند. در این دستگاه ها اشعه لیزر در تیوب لیزر تولید شده به وسیله آیینهها به سمت هد فرستاده میشود و در هد دستگاه تقویت میشود. دستگاه لیزر فلزات همانطور که از نام آن نیز پیداست جهت حکاکی و برش لیزری انواع فلزات کاربرد دارد. ازجمله فلزاتی که امکان حکاکی و برش با استفاده از این دستگاه برای آنها وجود دارد میتوان به آلومینیوم، استیل، فولاد ضد زنگ، مس، روی، برنج و همچنین فلزات گرانبهایی همچون طلا و نقره اشاره کرد.

خواندن  لیزر درمانی به چه صورت انجام میشود؟

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *