مطالعه گیت صنعت فن زیلابگ Copy (3) بررسی

گیت صنعت فن زیلابگ
فن آکسیال زیلابگ, فن زیلابگ

این هواکش تاسیساتی 50 سانت زیلابگ بدون قاب دارای قطر پروانه 500 میلی متر بوده، رنج هوادهی آن 7155 مترمکعب بر ساعت است. فن سردخانه ای زیلابگ مدل 6D-800S یک هواکش تاسیساتی 80 سانت بدون قاب و دارای قطر پروانه 800 میلی متر بوده، رنج هوادهی آن 20695 مترمکعب بر ساعت است. این هواکش دارای درجه محافظت موتور IP54 فاصله پیچ تا پیچ آن 92 سانتی متر می باشد. فن سردخانه ای زیلابگ مدل 6D-800S دارای نشان ملی استاندارد و نشان CE اروپا می باشد. تمامی محصولات زیلابگ دارای کیفیتی تضمین شده هستند و تحت نظارت متخصصین مجرب فنی و تحت لیسانس آلمان و براساس استانداردهای روز دنیا تولید می شوند؛ این شرکت از سال 1343 تا به امروز توانسته به تعدادی از گواهینامه ها از جمله، گواهینامه رضایتمندی مشتری ISO 9001 و ISO 9002، تندیس حمایت از مشتری، استاندارد ملی ایران و گواهینامه CE دست یابد. این شرکت تابحال موفق به دریافت گواهینامه رضایتمندی مشتری ISO 9002 – ISO 9001 ، لوح تقدیر و تندیس حمایت از مشتری ، استاندارد ملی ایران و گواهینامه CE گردیده است. زیلابگ از برند های شناخته شده فن در ایران است ، که فعالیت خود را در سال 1343 آغاز نمود.

خواندن  بازدید هیئت عالی نظامی تاجیکستان از دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش

فن آکسیال زیلابگ

البته از فن کندانسور زیلابگ در هواپیما، هلیکوپترها، برج خنککننده، تونلهای بادی، هیدرو فویلها و کشتیها استفاده میشود. این فن عملکردی شبیه به کمپرسور دارد یعنی قادر است فشار هوای عبوری از خود را افزایش دهد. فن کندانسور؛ این فن ها در واقع با هدف خنک سازی مبرد خروجی از کمپرسور بر روی کندانسور نصب میشوند و تعداد آن ها به ظرفیت کندانسور و فضای سردخانه بستگی دارد. از مهمترین و برجسته ترین سری های ساخت این برند می توان به هواکش های اکسیال و هواکش های سرد خانه ای اشاره کرد. همچنین فن های بین کانالی ، داکت فن ها و رادیال های سقفی نیز جز پر کیفیت ترین و پرفروش ترین سیستم های تهویه در حوزه استفاده های صنعتی هستند که می توان به آشپز خانه های صنعتی، انبار ها ، کارگاه ها و مساجد و حسینیه ها، اماکن آموزشی، واحد های تاسیساتی، واحد های تجاری از جمله رستورانها ، هتلها و سایر فضاهای کارگاهی و خدماتی اشاره کرد. ، انتقال هوای آلوده ی کارگاه ها به خارج از محیط کارگاه، تهویه ی هوای مرغداری ها، تهویه ی هوای گلخانه، جابجایی گازهای شیمیایی و خورنده کاربرد دارد. مزیت دیگر این دستگاه نسبت به دیگر فن ها، طول عمر بالای آن است.

خواندن  ازدواج و رژیم غذایی کتوژنیک دارای اضافی گسترده از شما فکر می‌کنید

از دیگر مزایای استفاده از آن کارآمد است و ساخت آن سازگار با محیط زیست است. از مهمترین ویژگیهای این نوع فن به کارایی منحصر به فرد،داشتن پایین ترین صدا ،بسیار کم مصرف بودن،صرفه اقتصادی،مقاومت قوی و عالی در برابر خورندگی،ضریب اطمینان بسیار بالا با توجه به درجه ودوام سیستم یکپارچه با قویترین عملکرد و انتقال هوای ایده ال میباشد اشاره کرد.جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش تماس حاصل نمایید. جشنواره فروش هواکش زیلابگ در سال 99 با تخفیفات استثنایی، هواکش زیلابگ را از نمایندگی اصلی و با 24 ماه ضمانت معتبر خریداری بفرمایید. این کمپانی با مرور زمان، فعالیت خود را به فروش محصولاتی مانند تولید سیستم های تهویه از جمله اسکرابر، سیکلون انتقال مواد و الکترواستاتیک، کانال، هود تصفیه کننده و انواع هواکش آکسیال افزایش داد. از این که تا پایان ما را همراهی کردید از شما سپاس گذاریم. شرکت زیلابگ در راستای بر طرف نمودن نیاز های مختلف در حوزه فن و هواکش محصولات متنوعی را به بازار عرضه نموده که در زیر به سری های اصلی این محصولات معرفی شده است.

هواکش سردخانه ای 50 سانت زیلابگ FTP 4E-500S یکی از محصولات تولید شده فنهای سردخانه ای، زیلابگ است که جنس پروانه این مدل فن فلزی بوده و مشخصات برقی آن 420 وات، 220 ولت و 1.85 آمپربا فرکانس 50 هرتز و ظرفیت خازن 10 میکرو فاراد است. لازم به ذکر است که فرکانس برق موتورفنهای زیلابگ همگی 50 هرتز هستند. اجزای فن زیلابگ شامل پروانه فلزی مقاوم در برابر خوردگی و یک الکتروموتور با سیمپیچ مسی است. برای مثال در تهویه مطبوع اماکن تجاری، مسکونی و … این مدل هواکش زیلابگ برای انتقال غبار و دوده، سیرکولاسیون هوای داغ کورهها، تهویه و اگزوست هوای معمولی یا حاوی غبار، ونتیلاسیون، جابهجایی هوا یا گازهای حاوی مواد شیمیایی ساینده و خورنده و انتقال پوشال و هر نوع ماده دیگر در سیستم های انتقال مواد به شکل الیاف استفاده میگردد. پروانه و حفاظ محکم فلزی پوشش داده شده با رنگ الکترواستاتیک که باعث محافظت بدنه فن در برابر شرایط بد آب و هوایی و عوامل خورنده شیمیایی می شود. بیشتر کاربرد این مدل فن، جابهجایی هوای آلوده، گرم و گازهای سمی و خورنده در اکثر مکانهایی مانند تونلها و داخل کورهها است. برند زیلابگ در حال حاضر یک از رقبای سرسخت برندهای خارجی در خصوص تامین هواکش و فن در بازار داخل می باشد.  This w᠎as g​en erated by GSA Conte nt Generator Dem᠎ov ersion .

خواندن  مزه باور نکردنی شیتاکه در غذا

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به VPS)

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به ) از نظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *