خدمات برش ورق استیل با دستگاه برش لیزر

خدمات برش ورق استیل با دستگاه برش لیزر
برش لیزر استیل, دستگاه برش لیزر استیل

استفاده از کربن در استیل سبب تغییر خصوصیات ویژه این آلیاژ خواهد دستگاه برش لیزری ورق استیل شد . که دلیل اصلی این موضوع بکار بردن عنصر کربن و کروم در آلیاژ استیل میباشد. به آلیاژی از جنس آهن که کمتر از 2 درصد کربن دارد، استیل گفته می شود . باید گفت که در محاسبه قیمت برش لیزر فلزات پارامترهای مهمی مانند ضخامت ورق، تیراژ یا تعداد قطعات، جنس قطعه و … لیزر استیل با استفاده از دستگاه های برش و حکاکی لیزر روشی عالی برای درج متن و آرم مورد نظر روی محصول و در نتیجه اثرگذاری بیشتر می باشد. انتخاب توان دستگاه ، گاز برش و پارامترهای برش استیل عمدتا بر مبنای جنس قطعه و ضخامت آن صورت میپذیرد. با استفاده از خدمات لیزر استیل می توان بر روی طیف وسیعی از محصولات از جنس استیل ، عمل حکاکی لیزری را با ظرافت بسیار عالی انجام داد. با حکاکی روی استیل، می توانید از شر اجزای مکانیکی که نیاز به مواد مصرفی دارند خلاص شوید. همانطور که اشاره شد، لیزر توانایی برش انواع مختلفی از مواد را دارد. هرچه تعداد محصول انتخابی جهت برش لیزر کمتر باشد.

برش لیزر استیل

سرعت برش این دستگاه به قابلیتهای دستگاه و توان اشعه لیزر بستگی دارد؛ در واقع هرچه توان دستگاه بالاتر باشد، امکان بالاتر بردن سرعت برش را دارد. در واقع چون برش لیزری استیل بسیار یکنواخت، صاف و دقیق انجام می شود، تأثیر منفی بر روی ورقه های استیل یا دفرمه شدن آن ندارد. این فلز قابلیت جذب بالای نور مادون قرمز را داشته و برش آن با لیزر بسیار سریع، دقیق و صاف انجام می شود . در برش لیزری استیل نور منبع پرتوان توسط یک لنز متمرکز کننده روی محلی که قرار است برش داده شود به صورت نقطه ای در میآید، که این فرآیند متمرکز کردن نور نقطه ای کوچک، باعث تجمع انرژی گرمایی زیادی در آن نقطه بسیار کوچک شده که این فرآیند باعث ذوب شدن، سوختن و یا بخار شدن ماده در آن نقطه میشود. به همین خاطر است در برش لیزری آهن امکان هیچ خطایی وجود ندارد. برش: دستگاه برش لیزری می تواند مواد مختلفی را برش دهد. حکایک روی استیل و فلزات بدون تماس است، فاقد قطعات متحرک است و نیازی به مواد مصرفی ندارد. به عنوان مثال : هزینه برشکاری لیزر استیل 2 میلی متر ، با قیمت برش لیزر استیل 4 میلی متر متفاوت است .

خواندن  مهاجم تیم ملی آرژانتین در تور منچسترسیتی

از جمله این موارد می باشند.

با افزایش سرعت هزینه تمام شده برای برشکاری لیزر نیز کاهش می یابد. با برش لیزر برنج هیچ آسیبی به بافت نرم و انعطاف پذیر ورق برنج وارد نمی شود و به شما امکان برش کاملا تمیز و بی نقصی را خواهد داد؛ همچنین دستگاه برش لیزر برنج علاوه بر ایجاد برش بی نقص، سرعت برش را نیز تا حد زیادی افزایش می دهد. بعضی از شرکت ها با دادن قیمت پایین سعی در جلب نظر مشتری دارند و سپس هزینه های جانبی را به آن اضافه نموده و در نهایت قیمت برش لیزر افزایش پیدا خواهد نمود . با برش لیزر استیل می توانید زمان بسیار کمتری برای برش این فلز منتظر بمانید و در کوتاه ترین زمان ممکن، استیل مورد نیاز به شما تحویل داده خواهد شد . دستگاه های مورد نیاز خود را از این مجموعه تامین می کنند. از جمله موارد پرکاربرد حکاکی لیزری استیل، حک بر روی قطعات صنعتی مختلف، ساخت پلاک مشخصات فنی دستگاه و پلاکهای تبلیغاتی میباشد. از جمله این موارد می باشند. این فلز معمولا در دو نوع استیل نگیر و استیل بگیر و طرحهای مختلف از جمله مات، خشدار، براق، طلایی و دودی کاربردهای بسیاری دارد.

خواندن  فرآیند برش لیزری چگونه عمل می کند ؟

دستگاه برش لیزر استیل

از جمله عوامل موثر در قیمت دستگاه لیزر استیل می توان به قطعات استفاده شده در دستگاه و کیفیت قطعات اشاره داشت. به عوامل موثر در انجام مطلوب پروسه برش لیزری فلز آهن اشاره خواهیم داشت. شما به مواد مصرفی مانند جوهر، اسید و پین نیاز نخواهید داشت. مدیریت و نگهداری مواد مصرفی در کاربردهای صنعتی بسیار رایج است. روش لیزر برش آهن، در مقایسه با برخی روشهای دیگر روش گرانتری است اما در کاربردهای صنعتی در تیراژ بالا، روش مقرون به صرفه ای به حساب می آید؛ زیرا دارای مزایای فراوانی است که در ادامه آن ها را نام بردیم. فولاد ضد زنگ (استیل) به دلیل مقاومت در برابر خوردگی و رنگ پریدگی ، خواص مکانیکی بالا، سایه های رنگی متفاوت بسته به زاویه نور، به طور گسترده در صنعت مهندسی تزئینی استفاده می شود. سرعت برش در دستگاههای لیزر فایبر نیز بسته به ضخامت و جنس قطعه کم و زیاد می گردد. عامل سوم در تعیین هزینه برش لیزر فلزات ، جنس محصول است. سرعت و دقت بالای خدمات برش لیزر با استفاده از دستگاه سی ان سی موجب شده است صنایع زیادی از آن استفاده کنند. فلز استیل یکی از پر مصرفترین فلزات مورد استفاده در صنایع مختلف میباشد.

خواندن  خربد مبل در یافت آباد

This a rtic le has been created by GSA C ontent Gen​er᠎ator Demoversion .

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به VPS)

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به ) از نظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *