پیام تسلیت مقامات سیاسی در پی درگذشت حجت الاسلام شفیعی

[ad_1]

برخی مقامات سیاسی درگذشت حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی، رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های خوزستان را تسلیت گفتند.

به گزارش ایسنا، دکتر محمد باکر کلیباف رئیس مجلس شورای اسلامی سید محسن شفیعی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

به نام خدا
ما برای خدا هستیم و به سوی او باز می گردیم

فقدان جناب حجت الاسلام والمسلمین آیت الله سید علی شفیعی (دامت توفیقات) نماینده محترم مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری مایه تأثر و تأثر است.

با عرض تسلیت و تسلیت به محضر معظم له، روحانیت معزز، مردم شریف استان خوزستان، دوستان و ارادتمندان، بیت مطهر و سایر بستگان، برای آن فقید سعید که هم اکنون در جوار برادر شهیدش آرام گرفته، رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل. صبر و زیبایی از خداوند متعال اجر جزیل مسالت دارم.

خواندن  مجلس تا 10 مارس فرصت دارد تا بودجه را بررسی کند

همچنین محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور در پیامی به آیت الله حاج سید علی شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری درگذشت فرزند ایشان حجت الاسلام والمسلمین حاج سید محسن شفیعی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مجلس خبرگان رهبری دانشگاه های استان خوزستان درگذشت.
به نام خدا

ما برای خدا هستیم و به سوی او باز می گردیم

حضرت آیت الله حاج سید علی شافعی

نماینده محترم مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

درگذشت فرزند فرهیخته، عالم و خادم جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج سید محسن شفیعی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان خوزستان را به جنابعالی و مردم معزز، متکلمان و دانشگاهیان استان خوزستان تسلیت عرض می نمایم. .

از درگاه خداوند متعال برای این فرد استثنایی مذهبی و علمی، غفران و رحمت واسعه الهی و انس با برادر شهیدش و برای جنابعالی و سایر بازماندگان آن مرحوم صبر و اجر مسالت دارم.

خواندن  خرید مبل

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *