معاون وزیر کشور: عراق لغو روادید زمینی برای مقدسین را تسریع خواهد کرد

[ad_1]

معاون وزیر کشور: عراق لغو روادید زمینی برای مقدسین را تسریع خواهد کرد

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور از مقامات عراقی خواست تا در اجرای وعده نخست وزیر مبنی بر لغو روادید زمینی مقدسین تسریع کنند.

به گزارش ایسنا، سید مجید میراحمدی روز جمعه با اشاره به پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور اظهار کرد: آقای (مصطفی) الکاظمی (نخست وزیر عراق) در سفر خود به ایران دو بار در گفت وگویی قول دادند که حجاج نیمه شعبان از مرز دیدن کنید حرم ها باز شود.
وی با اشاره به مشکلات ایجاد شده توسط شیعیان مشتاق به زیارت عتبات عالیات در عراق، افزود: این افراد بر اساس وعده های عراقی ها قصد داشتند در نیمه شعبان به زیارت بپردازند. نخست وزیر ویزا برای سفر زمینی آنها را لغو کند.»
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور ادامه داد: نمی دانیم چرا این دستور هنوز به دست مرزبانان عراقی نرسیده است. به همین دلیل است که ما از مقامات محترم عراقی می خواهیم که طبق وعده داده شده این دستور را در اسرع وقت به مرزبانان خود ابلاغ کنند.
میراحمدی افزود: همانطور که رئیس جمهور محترم جمهوری ایران روز گذشته در مرز شلمچه فرمودند، هیچ مشکل و مانعی برای لغو روادید از سوی ما وجود ندارد و انتظار داریم امروز و قولی که عراقی ها داده اند این کار انجام شود. مراجع و آقای الکاظمی، مورا محقق شود.
انتهای پیام/

خواندن  بیانیه سفارت آلمان در تهران برای متقاضیان ویزای شینگن

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به VPS)

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به ) از نظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *