خرید و سفارش لیبل حرارتی در تهران

برچسب گذاری دارایی بسیاری از شرکت ها با ردیابی دارایی ها دست و پنجه نرم می کنند و مکانیسمی برای مدیریت صحیح دارایی های خود ندارند. چه کسب و کاری بخواهد کامپیوترها، اسکنرها یا ماشین آلات خود را ردیابی کند، چاپگرهای لیبل حرارتی راه حلی عالی هستند. مزیت عمده چاپگرهای لیبل حرارتی برای برچسب گذاری دارایی این است که می توانند بر روی مواد متمایز و فراتر از کاغذ استاندارد چاپ کنند. اولین گام در برچسب‌گذاری دارایی‌ها، ایجاد شناسه‌های فردی برای هر دارایی و سپس برچسب‌گذاری هر مورد به صورت جداگانه است. در صورت نیاز، می توانید مکان دارایی خاص را نیز برای ردیابی آسان چاپ کنید.

خرید لیبل حرارتی پرینترهای حرارتی برای طولانی ترین زمان در تجارت الکترونیک وجود داشته اند. آنها به طور گسترده در مشاغل در سراسر جهان برای انجام طیف گسترده ای از وظایف چاپ روی کاغذ و سایر مواد استفاده می شوند. چاپگرهای حرارتی به دلیل ارزان بودن، کارایی، کیفیت بالا و سرعت، در صنعت مورد استقبال مثبت قرار گرفته اند. برای بسیاری، چاپگرهای حرارتی به راه حلی برای چاپ برچسب های حمل و نقل آمازون در میان سایر نیازهای چاپ تبدیل شده اند. در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد آنها بدانید.

خواندن  تجهیزات سیکل برودتی کستل مانی برودت

چاپگرهای حرارتی چگونه کار می کنند؟
سفارش لیبل حرارتی به طور خلاصه، چاپ حرارتی از گرما برای کپی کردن یک تصویر در یک ماده خاص استفاده می کند. چاپگرهای لیبل حرارتی مانند چاپگرهای استاندارد کار می کنند. با این حال، تنها تفاوت این است که به جای استفاده از جوهر، چاپگر لیبل حرارتی از رسانه‌های خاصی مانند رول‌های لیبل استفاده می‌کند که به گرما واکنش نشان می‌دهند. یک چاپگر حرارتی دارای سه بخش است که عبارتند از: سر حرارتی، صفحه و فنر. هد حرارتی مسئول تولید گرما و چاپ روی کاغذ است در حالی که صفحه کاغذ را تغذیه می کند. فنر هد حرارتی را فشار می دهد تا با کاغذ حرارتی تماس پیدا کند تا تصویری ایجاد کند.

 

پرینترهای حرارتی از روبان و کارتریج استفاده نمی کنند که هم سریع و هم مقرون به صرفه هستند. چاپگرهای حرارتی پس از اختراع هد چاپ حرارتی در سال 1965 به وجود آمدند. اولین سیستم چاپ حرارتی به عنوان Silent 700 نامیده شد و در سال 1969 راه اندازی شد. از آن زمان، چاپگرهای حرارتی برای تبدیل شدن به حالت پیشرفته تغییر یافته اند. چاپگرهای هنری

خواندن  سامه یح: تعرفه پزشکی متناسب با شرایط مردم و پزشک تعیین شود

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به VPS)

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز (اتصال از راه دور به ) از نظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *