پارلمان عراق از مسجد دعوت کرده است تا در نشستی برای بحث در مورد حمله موشکی اربیل شرکت کند

[ad_1]

در پی حمله موشکی ایران به مرکز راهبردی رژیم صهیونیستی در اربیل، پارلمان عراق از سفیر ایران در بغداد برای حضور در این نشست دعوت کرد.

به گزارش ایسنا، حکیم الزمیلی، نایب رئیس پارلمان عراق در گفت وگو با خبرگزاری رسمی عراق (VAA) گفت: پارلمان عراق درباره حمله موشکی ایران به اربیل موضع گیری خواهد کرد و کمیسیون حقیقت یاب به این موضوع می رود. اقلیم کردستان و جمع آوری اطلاعات.

وی گفت که پارلمان عراق از ایرج مسجدی، سفیر ایران در بغداد و همچنین وزیر کشور کردستان برای شرکت در این نشست دعوت کرده است.

الزمیلی تاکید کرد که پارلمان عراق از وزیر امور داخلی اقلیم کردستان خواسته است تا گزارش مفصلی از جزئیات این حمله ارائه کند و فردا یا پس فردا نشست پارلمان با حضور سران و نمایندگان فراکسیون ها برگزار می شود. فردا. .

نایب رئیس پارلمان عراق افزود: کمیسیون حقیقت یاب به منظور جمع آوری گزارش دقیق موضوع را بررسی خواهد کرد و قبل از تهیه گزارش نباید اطلاعاتی ارائه شود.

خواندن  خدمات برش ورق استیل با دستگاه برش لیزر

به گزارش ایسنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بامداد یکشنبه با موشک های نقطه به نقطه قدرتمند «مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست ها» را هدف قرار داد.

همچنین ایرج مسجدی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق نیز در سخنانی گفت: هدف حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اربیل، دولت عراق نبود، بلکه هدف حمله موساد به پایگاه جاسوسی در آنجا بود. آمریکایی ها پایگاهی برای صهیونیست ها در اقلیم کردستان عراق ایجاد کردند که از آن به عنوان پایگاهی برای عملیات علیه امنیت جمهوری اسلامی ایران استفاده کردند. ایران به هیچ وجه در امنیت خود معامله نمی کند و قبلاً چندین بار به مقامات اقلیم کردستان هشدار داده بودیم، اما متأسفانه این پایگاه علیه امنیت ما عملیاتی انجام داد که جمهوری اسلامی ایران به این اقدام پاسخ داد.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی شمال (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *